خبرهای داغ:
فرماندار شهرستان بهار:

مدیران دستگاه‌ها برای جذب اعتبارات تلاش کنند

همدان-فرماندار شهرستان بهار گفت: مدیران دستگاه‌ها باید با ارائه طرح‌ها با استفاده از ظرفیت نماینده در جذب اعتبارات تلاش کنند.
کد خبر: ۹۴۵۱۰۹۹
|
۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، روح اله نباتی در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان بهار به اعتبارات سفر ریاست جمهوری اشاره و اظهار کرد: حدود ۳۵۰ میلیارد تومان به غیر از اعتبار ۳۰۰ میلیاردی جاده گردشگری به شهرستان بهار اختصاص یافت که رقم قابل توجهی است، اما باید به این مهم توجه کرد که بیشترین اعتبارات کشور در پایتخت است و مدیران دستگاه‌ها باید با ارائه طرح‌ها با استفاده از ظرفیت نماینده در جذب این اعتبارات تلاش کنند.

وی با اشاره به برگزاری چندین پیش کمیته برای تخصیص اعتبارات بیان کرد: در جلسات فشرده سه روزه‌ای تمام خواسته های مدیران جمع‌بندی شده و سعی شد بودجه اختصاصی به شهرستان به درستی توزیع شده و اولویت‌ها را پوشش دهد.

فرماندار شهرستان بهار میزان اعتبار شهرستان را در مقایسه با نیازها و نواقص موجود مبلغ کمی برشمرد و گفت: در کل کشور این اعتبارات برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در نظر گرفته شده و ما پروژه جدیدی نخواهیم داشت، وظیفه ما نیز این است که منابع اعتباری جدید را شناسایی کرده و جذب کنیم.

در ادامه جلسه میزان بودجه اختصاص داده شده به ادارات و ارگان‌ها در بخش‌های مختلف به سمع مدیران حاضر رسید و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات