نویسنده کتاب "غریبه‌ای در شهر" در گفتگو با خبرگزاری بسیج:

"غریبه‌ای در شهر"، می تواند گامی در جهت جهاد تبیین باشد

نویسنده کتاب"غریبه‌ای در شهر" گفت: نمی‌توانم ادعا کنم، ولی شاید بتواند گامی در جهت جهاد تبیین باشد.
کد خبر: ۹۴۵۱۳۱۸
|
۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، آیین رونمایی از کتاب "غریبه‌ای در شهر" نوشته رضا شاعری، عصر امروز با حضور نویسندگان ادبیات دفاع مقدس، خانواده معظم شهدا با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در محل دانشکده رسانه خبرگزاری فارس برگزار شد.

"رضا شاعری" نویسنده کتاب "غریبه‌ای در شهر" در گفتگو با خبرگزاری بسیج، گفت: دو سال پیش در اولین سالگرد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با تشویق یکی از دوستان رسانه‌ای ما، استارت تألیف و گردآوری این کتاب با چند مصاحبه از دوستان شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی زده شد.

نویسنده کتاب"غریبه‌ای در شهر" تأکید کرد: گفتگو‌هایی تفصیلی با حدود ۲۵نفر از دوستان شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی گرفته شد وچون علاقه به داستان داشتم، خواستیم این مصاحبه‌ها را در قالب داستان برای نوجوانان و جوانان بیان کنیم.

شاعری افزود: ائمه معصومین (ع) و شهدا طبق تأکید و سفارش قرآن می‌توانند الگو باشند، به همین خاطر تشویق به تأکیف این کتاب شدیم.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری تأکید دارند «هر کتاب برای شهید سلیمانی نوشته شود برای من عزیز است»، ان شاءالله این کتاب هم در منظر نگاه مقام معظم رهبری عزیز باشد.

شاعری با اشاره به اینکه این داستان‌ها و مصاحبه‌ها از دوستان شهید سلیمانی در قالب سه کتاب دیگر در آینده به رشته تحریر و گردآوری درخواهد آمد، اضافه کرد: ان شاءالله شهید سلیمانی دعاگوی ما هستند.

نویسنده کتاب"غریبه‌ای در شهر" با تأکید بر اینکه نمی‌توانم ادعا کنم، ولی شاید این کتاب گامی در مسیر جهاد تبیین باشد، اظهار کرد: توجه به فرهنگ شهدا اهمیت ویژه‌ای دارد، امیدوارم اول بروی بنده بعد دیگران تأثیرگذار باشد و امید وارم از ما قبول کنند.

گفتنی است، فرزندان شهید مدافع حرم "حسن پور جعفری" از میهمانان ویژه این مراسم بودند.

سردار بهروز اثباتی، یوسف قوجق، محمد رضا اصلانی، محمد علی گودینی، میثم رشیدی مهرآبادی، محسن بغلانی از دیگران میهمانان و سخنرانیان این مراسم بودند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار