جانشین فرمانده سپاه کربلا در گفتگو با بسیج خبر داد

احداث مخزن آب شرب ۱۰۰ مترمکعبی در روستای زلت بهشهر / روند پرشتاب اجرای پروژه‌های محرومیت زدایی در مازندران

ساری-جانشین فرمانده سپاه کربلا گفت: مخزن ۱۰۰ مترمکعبی آّب آشامیدنی در روستا ی زلت احداث و دیگر این روستا تا ۳۰ سال آینده مشکل آب شرب نخواهد داشت.
کد خبر: ۹۴۵۱۳۸۵
|
۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۷

احداث مخزن آّب شرب ۱۰۰ مترمکعبی در روستای زلت بهشهر / روند پرشتاب پروژه های محرومیت زدایی در مازندران

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، پروژه‌های محرومیت زدایی و عمرانی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا با حضور سردار برسلانی جانشین فرمانده سپاه کربلا در بخش هزار جریب بهشهر به بهره برداری رسید.

احداث مخزن آّب شرب ۱۰۰ مترمکعبی در روستای زلت بهشهر / روند پرشتاب پروژه های محرومیت زدایی در مازندران
سردار برسلانی در حاشیه افتتاح این پروژه‌ها در گفتگو با خبرنگار بسیج در بهشهر، با اشاره به فعالیت‌های قرارگاه پیشرفت و آبادانی در کنار قرارگاه محرومیت زدایی سپاه کربلا در  مناطق کم برخوردار، گفت: مردم روستای زلت دچار مشکل آب شرب بودند که با کمک خود اهالی، مخزن ۱۰۰ مترمکعبی آّب آشامیدنی در این روستا احداث و دیگر این روستا تا ۳۰ سال آینده مشکل آب شرب نخواهد داشت.

جانشین فرمانده سپاه کربلا هزینه پروژه آب رسانی به این روستا را ۴۸۰ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: باهمت سپاه و مردم روستا و آبفای شهرستان، این پروژه به بهره برداری رسید.

سردار برسلانی در ادامه از افتتاح خانه عالم در روستای پجیم بخش هزار جریب بهشهر هم خبر داد و گفت: ساخت خانه عالم با همت اهالی منطقه و گروه‌های جهادی ۴۵۰ میلون هزینه شده است.

جانشین فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اجرای پروژه جاده بین مزارع در این منطقه و روند پرشتاب اجرای پروژه های محرومیت زدایی خاطرنشان کرد: در مسئله اشتغال، گیاهان دارویی، دامپروی و کشاورزی هم در این مناطق کم برخوردار، گروه‌های جهادی به همراه کارشناسان متخصص در تلاش برای افزایش سطح بهره وری محصولات کشاورزی و دامی در این منطقه هستند و این اقدامات در تمامی روستا‌هایی که شرایط آن مهیا باشد، اجرا می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار