ساری-جانشین فرمانده سپاه کربلا به امنیت پایدار ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: با قدرتی که حضرت امام خمینی (ره) با تشکیل بسیج مردمی، به نظام اهدا کرد، امروزه دشمنان جرات نزدیک شدن به مرز‌های ایران را ندارند.
کد خبر: ۹۴۵۱۴۶۳
|
۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵

خبر

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، پروژه‌های محرومیت زدایی و عمرانی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا  شامل، افتتاح خانه عالم در روستای پیجم و احداث مخزن آب شرب ۱۰۰ متر مکعبی در روستای زلت  با حضور سردار برسلانی جانشین فرمانده سپاه کربلا در بخش هزار جریب بهشهر به بهره برداری رسید.

سردار برسلانی در جمع اهالی مردم روستای پیجم، با قدردانی از مردم در همکاری با قرارگاه پیشرفت و آبادانی گفت: سپاه پاسداران بنا به تدابیر مقام عظمای ولایت، بعد از دوران دفاع مقدس اقدامات عمرانی و آبادانی در جهت خدمت و فراهم آوردن امکانات برای مردم، قرارگاه خاتم الانبیاء را تشکیل داد و پس از آن هم قرارگاه‌های محرومیت زدایی را که ذیل بسیج سازندگی است، ایجاد کرد.

خبر
جانشین فرمانده سپاه کربلا به فعالیت‌های  قرارگاه محرومیت زدایی سپاه اشاره کرد و افزود: بخشی از پروژه‌هایی که هزینه زیادی دارد و یا پروژه‌های نیمه تمامی که دچار کسری هزینه شده، این قرارگاه با حضور گروه‌های جهادی، نارسایی‌ها و موانع برسر اجرای پروژه‌ها را برطرف می‌کند.

سردار برسلانی درادامه با اعلام اینکه با همکاری آبفای استان، تا پایان سال ۱۲۸ روستای کم برخوردار و محروم از نعمت آب شرب سالم بهره مند می‌شوند، اضافه کرد: بسیجیان مخلص در قرارگاه‌های محرومیت زدایی، برای تامین آب شرب مردم، همه تلاش خود را به کار گرفتند.

سردار برسلانی با اشاره به اینکه قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه از سال ۹۵ تا به امروز گام‌های موثری را در بخش‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، عمرانی، علمی و ... برداشته است، افزود: دشمن تلاش بسیاری می‌کند تا دستاورد‌های انقلاب را در بخش‌های مختلف، زیرسوال ببرد.

جانشین فرمانده سپاه کربلا با تصریح بر اینکه دشمن درصدد القای ناامیدی بین مردم و در جامعه است، اضافه کرد: باید هوشیار و آگاه باشیم تا دشمن در فضای مجازی به اهداف خود نرسد.

سردار برسلانی به برخی از دستاورد‌های نظام در طول ۴۳ سال انقلاب اشاره کرد و گفت: بیشترین دستاورد انقلاب در بخش های علم و فناوری، پزشکی، عمرانی و ...باعث شده ایران  در جهان  رتبه دار شود.

خبر
جانشین فرمانده سپاه کربلا با بیان این مطلب که نظام اسلامی، اجازه نداد دشمن در منطقه به اهداف شوم خود برسد، افزود: ایران اسلامی با دستاورد‌های علم و فناوری خود دشمن را زمین گیر کرده است، اما دشمنان با بهره گیری از ظرفیت منافقین در فضای مجازی با ایجاد جنگ روانی در تلاش برای ترویج ناامیدی و نادیده گرفتن دستاورد‌های انقلاب در جامعه هستند تا بگویند هیچ اتفاقی در این طول این ۴۰ سال نیفتاده است.

سردار برسلانی در ادامه با تاکید بر اینکه امروزه ابرقدرت‌های جهانی از علم و فناوری ایران اسلامی استفاده می‌کنند، خاطرنشان کرد:آمریکای رو به افول و کشور‌های غربی اعتراف به پیشرفت علم و فناوری ایران دارند.

جانشین فرمانده سپاه کربلا به امنیت پایدار ایران اسلامی هم اشاره کرد و گفت: با قدرتی که حضرت امام خمینی (ره) با تشکیل بسیج مردمی، به نظام اهدا کرد، امروزه دشمنان جرات نزدیک شدن به مرز‌های ایران را ندارند.

سردار برسلانی با تصریح بر اینکه سپاه تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم به کار گرفته است، افزود: با همت و مشارکت مردم در اجرای پروژه ها، شرایط روز به روز بهتر می‌شود.

انتهای یپام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها