خبرهای داغ:
جانشین معاون هماهنگ‌کننده سپاه  اقدامات عمرانی و صنعتی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) را برای جامعه امیدآفرین دانست و گفت: این مجموعه توانسته امنیت و آسایش روانی جامعه را تأمین کند.
کد خبر: ۹۴۵۱۴۳۴
|
۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار سرتیپ پاسدار علی فضلی جانشین معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بازدید از مرکز فرماندهی و پایش پروژه‌های قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص)، اظهار داشت: شاید اگر قرارگاه خاتم در سی و سه سال پیش تشکیل نمی‌شد، امروز کشور در اجرای تمام این پروژه‌ها وابسته به شرکت‌های غیرایرانی بود و مجموعه‌ای در کشور نبود که توانایی اجرای این پروژه‌ها را داشته باشد.

وی ضمن تمجید از راه‌اندازی مرکز پایش پروژه‌های قرارگاه به منظور رصد برخط و لحظه‌به‌لحظه پروژه‌های سراسر کشور افزود: امروز قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) منشأ خیر و برکت برای خود و الگو برای مجموعه‌های داخلی شده‌ است به گونه‌ای که بعد از خروج شرکت‌های خارجی از پارس جنوبی و ورود قرارگاه برای اجرای فازهای این منطقه، اعتماد به توانایی اجرایی شرکت‌های ایرانی را ارتقاء بخشد.

سردار فضلی خاطرنشان کرد: امروز قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) امید و انگیزه را برای کل کشور به ارمغان آورده است. قرارگاه هیچ نگاه انتفاعی و اقتصادی در اجرای پروژه‌ها ندارد و تنها به دنبال ساختن کشور و عبور از موانع پیش روست.

جانشین معاون هماهنگ‌کننده سپاه با اشاره به حضور به موقع قرارگاه در بلایای طبیعی و حوادث غیرمترقبه گفت: در خصوص بلایای طبیعی مانند سیل و زلزله از جمله زلزله کرمانشاه، قرارگاه به دلیل پراکندگی جغرافیایی نقش بی‌بدیلی ایفا کرد و مجموع این اقدامات می‌تواند برای جامعه امیدآفرین باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات