سردار هدایت الله امیری گفت: خبرنگاران، پیروزی در نبرد رسانه‌ای را برای ملت ایران به ارمغان بیاورند.
کد خبر: ۹۴۵۱۵۰۲
|
۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان، جانشین فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان، جامعه رسانه را پیش‌قراولان جنگ رسانه‌ای دانست و گفت: باید از رسانه در راستای تقویت بنیه اعتقادی مردم و جوانان برای مقابله با هجمه‌های دشمن بهره بگیریم و می‌طلبد خبرنگاران، پیروزی در این نبرد رسانه‌ای را برای ملت ایران به ارمغان بیاورند.

سردار هدایت‌الله امیری در آیین تجلیل از اصحاب رسانه که به میزبانی مجموعه سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان برگزار شد، افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب، دشمن از طریق جنگ ترکیبی به مقابله با انقلاب اسلامی آمده است و در این جنگ تلاش می‌کند داشته‌های عظیم انقلاب اسلامی را وارونه جلوه دهد که باید در قالب عملیات رسانه‌ای به مقابله با این هجمه پرداخته شود.
وی بیان داشت: امروز صحنه نبرد از جبهه‌ها به قلب و ذهن مردم در جنگ نرم تغییر کرده است و اگر خبرنگاران تبیین درستی از اقدامات و عملکرد نظام داشته باشند و واقعیت‌ها را به درستی بیان کنند، در جنگ نرم پیروز خواهیم شد.
جانشین فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان اظهار داشت: ماهیت انقلاب اسلامی، ضد استکباری است و دشمن به دنبال تضعیف این ماهیت است؛ در حال حاضر دشمن با جنگ ترکیبی به مبارزه آمده است و تلاش می‌کند داشته‌های بزرگ ما را وارونه جلوه دهد.
سردار امیری با اشاره به وضعیت معیشتی مردم و اینکه بدتر از فقر احساس فقر است، تصریح کرد: دشمن تلاش می کند که احساس فقر را در کشور ترویج دهد و مردم را ناامید کند اما خبرنگاران قشری هستند که می‌توانند این فضا را به درستی تببین کرده و در برابر توطئه‌های دشمن بایستند.
وی ابراز داشت: جمهوری اسلامی ایران امروز با تلاش شبانه‌روزی در تمامی مولفه‌ها و عرصه ها در اوج قدرت است و پله‌های ترقی و پیشرفت را طی می‌کند اما دشمن در حال پمپاژ خبرهای منفی و بازی با اذهان و افکار عمومی است.
جانشین فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان تصریح کرد: امیدواریم در استان هرمزگان با نگاه انقلابیِ خبرنگاران و نگاه خدمت رسانیِ مسوولان دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی به مردم و حل مشکلات معیشتی آن ها بتوانیم شاهد اعتلای فرهنگ عظیم اسلام و پیشرفت در همه زمینه‌ها باشیم.
در این آیین به همت معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان و همکاری و مشارکت بسیج رسانه، از فرهیختگان و اصحاب رسانه این استان تجلیل و قدردارنی شد.

 

ارسال نظرات