در جهاد تبیین باید به حضرت زینب(س) اقتدا کرد

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود:در جهاد تبیین باید به حضرت زینب(س) اقتدا کرد
کد خبر: ۹۴۵۱۵۰۶
|
۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۰

به گزارش  خبرگزاری بسیج از کرمان،صبح امروز آیین تجلیل از خبرنگاران استان بمناسبت گرامیداشت روز خبرنگار با همت معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه ثارالله برگزار شد

 

 

سردار محمدعلی نظری ضمن تسلیت ایام عزاداری امام حسین (ع) و تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: نقش خبرنگاران در سیل اخیر رفسنجان به خوبی نمایان بود در سیل رفسنجان سیاه نمایی هایی انجام شد اما خبرنگاران با مصاحبه با مردم و مسئولان و نمایش فعالیت گروه های مختلف امدادی نقشه آنها را شکست داد و این پوشش خبری باعث آرامش دادن به جامعه است.

این مقام مسئول تصریح کرد: در شغل خبرنگاری به دلیل شرایط ممکن است انحرافاتی به وجود آید که خدا را شکر خبرنگاران ما در استان پای انقلاب و نظام بوده اند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب در اهمیت جایگاه رسانه رهنمودهایی دارند، بیان کرد: تاکید مقام معظم رهبری بر انتشار اخبار صحیح و واقعیت‌های نظام اسلامی در مقابل شبه‌افکنی‌های دشمن است.


وی خاطر نشان کرد:در جهاد تبیین باید به حضرت زینب(س) اقتدا کرد، و باید برای جامعه بیان شود که چگونه حضرت زینب با دیدن و کردن این مصائب در روز عاشورا، واقعیت نهضت حسینی را برای جامعه تبیین کرد و عاشورا ماندگار شد.


ارسال نظرات
آخرین اخبار