خبرهای داغ:
همدان-فرماندار نهاوند گفت: جمعیت یکی از آیتم‌های پیشرفت و توسعه هر شهرستان است که مقام معظم رهبری توجه ویژه‌ای به خانواده و جوانی جمعیت دارند و این امر باید مورد توجه ویژه قرار گرفته شود.
کد خبر: ۹۴۵۱۵۳۴
|
۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، ضرغام احمدوند در جلسه ستاد جمعیت و خانواده شهرستان نهاوند اظهار داشت: خانواده تنها نظام اجتماعی است که در همه جوامع، از  مذهبی  و غیر مذهبی پذیرفته شده و در جوامع مختلف دارای نقش، پایگاه و منزلت های گوناگون است.

وی در بحث جمعیت افزود: جمعیت یکی از آیتم‌های پیشرفت و توسعه هر شهرستان است که مقام معظم رهبری توجه ویژه‌ای به خانواده و جوانی جمعیت دارند و این امر باید مورد توجه ویژه قرار گرفته شود.

فرماندار نهاوند با اشاره به اینکه مسئله بحران جمعیت نیز مورد تاکید و از دغدغه مقام معظم رهبری است، بیان کرد: موضوع کاهش جمعیت یک پدیده طبیعی نیست بلکه مستکبرین با سیاست‌های خود سالیان سال است که با نگارش کتاب‌های متعدد و فعالیت‌های مختلف به دنبال تحقق این موضوع هستند.

وی گفت: اهمیت خانواده در تمام مراحل زندگی، موضوعی است که نمی‌توان آن را نادیده گرفت؛ خانواده در ثبات شخصیت و حل موفقیت‌آمیز مشکلات به فرد کمک بسیاری می‌کند.

احمدوند بیان داشت: وقتی شعار فرزند کمتر زندگی بهتر جواب داد، پس شعار فرزندآوری هم می‌تواند تاثیرگذار باشد.

وی افزود: تفکرات را باید عوض کنیم و فرزندآوری را نهادینه کنیم و دانشگاه‌ها در بحث فرزندآوری و آموزش‌های آن ورود پیدا کند، همچنین مبلغان دینی که در شهرها و روستاها فعالیت می‌کنند، می‌توانند در بحث فرزندآوری ورود پیدا کرده و مردم را تشویق به این کار کنند.

فرماندار نهاوند در پایان با اشاره به اینکه همه دستگاه‌های مرتبط باید از فرزندآوری حمایت کنند و سنگ‌اندازی نکنند، اظهار داشت: بانک‌ها در بحث تسهیلات فرزندآوری مردم را حمایت کنند و سنگ‌اندازی نکنند و مردم را به این کار تشویق کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات