خبرهای داغ:
مسئول پایگاه مقاومت شهیده موسوی شهرستان بهار خبر داد

برگزاری مسابقه نقاشی ویژه ماه محرم در پایگاه شهیده موسوی بهار

همدان-مسئول پایگاه مقاومت شهیده موسوی شهرستان بهار از برگزاری مسابقه نقاشی ویژه ماه محرم با موضوع به تصویر کشیدن واقعه کربلا خبر داد.
کد خبر: ۹۴۵۱۷۵۷
|
۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۴

کبری بهرامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار از برگزاری مراسمات و فعالیت‌های دهه دوم محرم در پایگاه مقاومت شهیده موسوی شهرستان بهار خبر داد و اظهار کرد: در دهه اول محرم مراسم قرائت زیارت عاشورا و ختم صلوات، فعالیت‌ها و مراسمات پایگاه شهیده موسوی با هدف زنده نگه داشتن یاد و واقعه عاشورای کربلای حسینی به همت خواهران بسیجی برگزار شد.

وی تصریح کرد: برگزاری نشست‌های بصیرتی با محوریت سبک زندگی اسلامی و تبیین واقعه کربلا همراه با مراسم عزاداری ایام دهه اول ماه محرم با سخنران حجت‌الاسلام فاطمی نیا امام جماعت روستا با حضور پرشور عموم خواهران در حسینیه حضرت صاحب الزمان (عج) و با همکاری موسسه عطر مشکات مهدویت همدان برگزار شده است.

مسئول پایگاه مقاومت شهیده موسوی شهرستان بهار عنوان کرد: با هدف الگوگیری از زندگی ابا عبدالله الحسین(ع) برنامه‌ها و فعالیت‌های محرم پایگاه در دهه دوم محرم نیز ادامه دارد.

وی گفت: مسابقه نقاشی ویژه ماه محرم ویژه کودکان و نونهالان با موضوع به تصویر کشیدن واقعه کربلا از روز اول تا پایان محرم در حال برگزاری است و در پایان به بهترین آثار هدایایی به رسم یادبود اهدا خواهد شد.

بهرامی بیان کرد: همچنین بسیجیان پایگاه شهیده موسوی آبرومند در مراسم تجمع اعتراض به سران فتنه ۸۸ نسبت به شهدای مدافع حرم به ویژه سردار حاج حسین همدانی، توهین به حبیب حرم، سردار سرافراز اسلام شهید حاج حسين همدانی را محکوم کردند.

وی در پایان عنوان کرد: بیش از ۲۰ بسته معیشتی به همت سپاه ناحیه شهرستان بهار و خیرین بسیجی پایگاه در دهه دوم محرم توزیع شده است و به همت بسیجیان این کمک‌ها ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات