فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور در گفتگو با خبرنگاران نیشابور، عملکرد انتظامی شهرستان را قابل قبول دانست و از کسب رتبه دوم نظر سنجی مردمی خبر داد.
کد خبر: ۹۴۵۱۷۹۲
|
۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی، فرماندهی نیروی انتظامی نیشابور سرهنگ حسینعلی زاده گفت: در سال 1401 تاکنون چهار قتل داشته ایم که با این آمار کاهش 40 درصدی نسبت به سال گذشته را به دنبال داشته و تمام قتل ها بررسی و کشف شده است.

وی افزود: در سرقت ها 24 درصد کاهش داشته ایم.

سرقت های مهم شش درصد کاهش و سرقت های خرد 14 درصد افزایش داشته است ولی جزء معدود شهرستان هایی هستیم که نسبت به سال 99 کاهش سرقت را داشته ایم.

همچنین در نیشابور در پنج سال متوالی، کاهش متوفیان تصادفات برون شهری و درون شهری را داشته ایم.

در سال 1400 نسبت به 99 میزان 51 درصد افزایش کشفیات مواد مخدر داشته ولی در سال 1401 تاکنون 45 درصد کاهش کشفیات داشته ایم.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: در حال حاضر عملکرد انتظامی شهرستان مورد رضایت بوده است و فرماندهی ناجا  در دو نوبت از این مجموعه تجلیل کرده است و در نظر سنجی مردمی نیز مقام دوم را کسب کرده ایم.

حسینعلی زاده با اشاره

فرماندهی پلیس راهور نیشابور نیز با اشاره به مبحث تصادفات، گفت:

در بحث تصادفات درون شهری با توجه به افزایش 40 درصدی تردد، در سه سال متوالی، کاهش فوتی تصادفات را داشته ایم و در سال 1401 نیز 12 درصد کاهش جانباختگان را داشته ایم.

44 درصد متوفیان ناشی از واژگونی و 16 درصد موتور سیکلت بوده است.

محورهای نیشابور به سبزوار با 34 درصد و نیشابور به مشهد با 17 درصد بیشترین آمار را به خود اختصاص داده است.

بیشترین علت تصادفات، عدم توجه به جلو با 35 درصد و بیشترین ساعات وقوع تصادفات بین ساعت 16 تا 20 با 31 درصد و بیشترین نوع خودرو، سواری با 61 درصد بوده است.

محور باغرود یکی از محورهای بحرانی است که باید توجه ویژه به آن معطوف شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها