مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه تربت جام در جمع آزادگان:

صراط مستقیم همان راه ولایت فقیه است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه تربت جام گفت: در رأس مسیر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خامنه ای عزیز قرار دارد و صراط مستقیم همان راه ولایت فقیه است.
کد خبر: ۹۴۵۱۸۶۲
|
۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی در تربت جام، حجت الاسلام مهدی غلامی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه تربت جام در همایش تجلیل از آزادگان سرافراز که در هیأت رزمندگان این شهرستان برگزار شد بیان کرد: امروز شکست نظام و ملت کابوسی برای دشمن شده است و سعی در شکستن این مقاومت دارد.

وی تصریح کرد: پس باید در راه حفظ نظام و انقلاب و ارزش های آن صبر و بردباری پیشه کنیم چرا که اگر بصیرت نداشته باشیم بازنده میدان هستیم.

وی جمهوری اسلامی ایران را نتیجه قیام امام حسین (ع) برشمرد و اظهار کرد: عزت و اقتداری که امروزه شامل حالمان شده است از برکت ولایت فقیه و هوشمندی مردم است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه تربت جام با اشاره به اینکه یکی از اهداف پیروزی انقلاب اسلامی تشکیل حکومت اسلامی است ادامه داد: مشاهده صف آرایی امروز دشمن به کینۀ حکومت اسلامی در دوران پیامبر و ائمه معصومین (ع) باز می گردد.

حجت الاسلام غلامی ضعف و سستی در حفظ نظام و شعائر اسلامی را در تیر رس قرارگرفتن دشمن دانست و ادامه داد: به فضل الهی بیش از ۴٠سال در مقابل حربه های دشمن مقاومت کردیم و این را مرهون و مدیون خون شهدا، ایثار گران، آزادگان و مردم غیور و غیرتمند ایران اسلامی هستیم.

وی با اشاره به اینکه مسیر اصلی نظام جمهوری اسلامی رهبری است خاطر نشان کرد: در رأس نظام جمهوری اسلامی حضرت امام خامنه ای عزیز قرار دارد و این به منزله آن است که صراط مستقیم همان راه ولایت فقیه است که در این مسیر درست و بدون اشکال در اوج هستیم.

گفتنی است از نکات بارز این مراسم بیان خاطرات دوران اسارت توسط آزاده محمد رضا نیکرو با سابقه ۷سال اسارت پخش کلیپ خاطرات اسرا بود که در پایان این محفل از آزادگان سرافراز، همسر و فرزندان گرانقدر آزاده و شهدا با حضور مسئولان شهرستان تجلیل شد.

خبرنگار: زینب ارقبائی

ارسال نظرات
پر بیننده ها