خبرهای داغ:
سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین؛

۲۶ مرداد ماه تداعی‌گر صبر و استقامت نقش آفرینان عرصه دفاع مقدس است

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: ۲۶ مرداد ماه تداعی‌گر صبر و استقامت انسان‌هایی است که در مکتب عاشورا و زینبی پرورش یافته بودند و با صبوری در برابر سختی‌ها توانستند یک بار دیگر پیروزی نهایی خون بر شمشیر را یادآوری کنند.
کد خبر: ۹۴۵۱۸۶۹
|
۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۴

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، مراسم گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، شامگاه چهارشنبه بیست و ششم مرداد ماه با حضور اوحدی معاون میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشور؛ لطف‌اله سیاهکلی‌مرادی و فاطمه محمدبیگی نمایندگان مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی، امیر حسین محمدشفیعی فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین، سردار ابوالحسن کبیری سرپرست معاونت سیاسی، اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین، محمد امیری‌مقدم مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین و محسن آخوندی مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران استانداری قزوین، حضور داشتند. دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(س) برگزار شد.

این برنامه، همزمان با سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی با حضور مسئولان و مردم شهیدپرور به‌ویژه خانواده‌های شهدا، آزادگان و ایثارگران برپا شد.

در این مراسم، محمدرضا شکوهی سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین ضمن گرامیداشت ۲۶ مرداد ماه، سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی گفت: امروز، روزی است که هر ایرانی را به یاد ۲۶ مرداد سال ۱۳۶۹ می‌اندازد که آزادگان پس از سال‌ها اسارت و تحمل شکنجه‌ها در اردوگاه‌های رژیم بعث، به وطن بازگشتند.

وی افزود: همچنین امروز تداعی‌گر صبر و استقامت انسان‌هایی است که در مکتب عاشورا و زینبی پرورش یافته بودند و با صبوری در برابر سختی‌ها توانستند یک بار دیگر پیروزی نهایی خون بر شمشیر را یادآوری کردند.

این مسئول از رشادت‌ها و ایثارگری‌های ۶۶۳ آزاده استان قزوین در اردوگاه‌های رژیم بعث تجلیل و همچنین یاد و خاطره آزادگانی که دار فانی را وداع گفتند، را گرامی داشت.

در این مراسم کاروان آزادگان دوچرخه‌سوار که از تهران به مقصد قزوین رکاب زده بودند، بعد از استقبال در ورودی شهرهای آبیک، محمدیه و قزوین در برنامه یاد شده حضور یافتند.

گفتنی است در مراسم فوق، مسئولان استان قزوین از مقام والای آزادگان تجلیل کردند.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها