مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم (ع):
حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر، برگزاری یادواره های شهدای سرباز را مقدمه ای برای کنگره ملی شهدای سرباز کشور دانست.
کد خبر: ۹۴۵۱۹۰۲
|
۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ یادواره 101 شهید سرباز شهرستان های لردگان و خانمیرزا با حضور مسولان و نیروهای وظیفه برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین  سیدامان الله حسینی صدر، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در حاشیه این مراسم یادواره با گرامیداشت ایام حزن و اندوه اهلبیت و اسارت خاندان پیامبر اسلام و بزرگداشت یاد و خاطره شهدای سرباز گفت: یادواره شهدای سرباز بنابر ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح برای بزرگداشت یاد و خاطره شهدای عزیز سرباز دوران دفاع مقدس و پس از دوران دفاع مقدس، برگزار می شود.

حجت الاسلام والمسلمین  حسینی صدر افزود: این یادواره ها مقدمه ای است برای اینکه ان شاءالله در مرکز استان یادواره شهدای سرباز برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: یکی از قشرهایی که حضور فعال و نقش بسزایی در دوران دفاع مقدس داشت، سربازان عزیز در قالب نیروهای ارتش، سپاه و نیروهای انتظامی وقت بودند.

حسینی صدر، تلاش سربازان در پشت جبهه برای حضور در خطوط مقدم و عملیات های دفاع مقدس را یادآوری کرد و گفت: بر اساس تصمیم ستاد کل نیروهای مسلح قرار است بعد از کنگره شهدای اقشار، کنگره ملی شهدای سرباز نیز برگزار شود.

گفتنی است؛ یادواره 101شهید سربازِ شهرستان های لردگان و خانمیرزا با برنامه های متنوع از جمله؛ تلاوت قرآن، اجرای سرود و مداحی، سخنرانی سردار افضلی جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام و تجلیل از سربازان نمونه نیروهای مسلح این شهرستان ها به میزبانی سپاه ناحیه لردگان برگزار شد.

ارسال نظرات