خبرهای داغ:
همدان-امام جمعه همدان با تاکید بر اینکه امیدواریم هر چه سریع‌تر آب از سد تالوار وارد استان شود، گفت: تا زمانی که این مهم محقق شود، لازم است تا مسئولان برنامه مشخصی برای قطعی آب ارائه کنند.
کد خبر: ۹۴۵۲۰۲۹
|
۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، پیرو مطالبات مردمی در پی قطعی آب در همدان، نماینده ولی فقیه در استان همدان امروز به همراه مدیرعامل آبفای استان از تصفیه خانه آب شهرک بهشتی همدان بازدید کرد.

امام جمعه همدان در این بازدید با بیان اینکه کمبود بارش باران و کاهش سطح آب در سد، شرایط سختی را از نظر آبی ایجاد کرده است، اظهار داشت: لازم است تا از صبر و حوصله مردم که این شرایط سخت را تحمل می‌کنند قدردانی کنیم.

آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی با اشاره به اینکه نیازمند همکاری و همراهی مسئولان و مردم با یکدیگر برای رفع این مشکل هستیم، گفت: لازم است تا با اقدامات مسئولان هر چه سریع‌تر چاه‌های اطراف همدان وارد شبکه آب رسانی استان شود.

وی با تاکید بر اینکه امیدواریم هر چه سریع‌تر آب از سد تالوار وارد استان شود، یادآور شد: تا زمانی که این مهم محقق شود، لازم است تا مسئولان برنامه مشخصی برای قطعی آب ارائه کنند، چرا که قطعی آب در بعضی از مناطق تا ۲۴ ساعت نیز ادامه داشته و نبود اطلاع رسانی دقیق، مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه بخشی از قطعی‌ها اضطراری اتفاق می‌افتد و خارج از برنامه‌ریزی است، مطرح کرد: با وجود تلاش شبانه روزی مسئولان، اما لازم است که مسئولان متولی با مردم صحبت کنند و نسبت به اطلاع رسانی دقیق توجه جدی داشته باشند.

وی افزود: مشکل اصلی زمانی حل خواهد شد که آب از سد تالوار به استان منتقل شود، اما انجام پروژه‌ای که ۱۸ سال بر روی زمین مانده، در طول ۶ ماه و یکسال، کار سختی است که امیدواریم هر چه زودتر شاهد اجرایی شدن آن در استان باشیم.

شعبانی در پایان با تشکر از صبر و همراهی مردم همدان، یادآور شد: پاسخ به این صبر و حوصله مردم توسط مسئولان، اقدام جهادی و حل مشکل آب در اسرع وقت است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات