خبرهای داغ:
همدان-فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به نقش اثربخش و تعیین کننده شهدا و رزمندگان استان همدان در دوران دفاع مقدس گفت: همدان از استان‌هایی است که در آن دوران به خوبی نقش‌آفرینی کرد وبه خوبی درخشید.
کد خبر: ۹۴۵۲۰۷۱
|
۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار مظاهر مجیدی در مراسم یادواره شهدای عملیات رمضان و گرامیداشت سالروز حضور سپهبد حاج قاسم سلیمانی در همدان که در حسینیه امام خمینی(ره) اظهار داشت: امیدواریم با برگزاری این مراسم بتوانیم نقش شهدای استان همدان در دفاع مقدس را به خوبی تبیین کنیم.

وی با اشاره به نقش اثربخش و تعیین کننده شهدا و رزمندگان استان همدان در دوران دفاع مقدس عنوان کرد: استان همدان یکی از استان‌هایی است که در دوران دفاع مقدس به لحاظ عِده و عدّه و در کنار سایر نیروهای مسلح، چه ارتش، چه نظامی و چه انتظامی به خوبی نقش‌آفرینی کرد و به خوبی درخشید.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان به نقش ‌آفرینی رزمندگان همدان در عملیات رمضان اشاره و بیان کرد: بعد از عملیات فتح‌المبین و خرمشهر صحنه جدیدی اتفاق افتاد و نیروهای استان همدان در قالب نیروهای شهید سلیمانی به خوبی در این عملیات نقش‌آفرینی کردند به طوری که استان همدان در این عملیات 160 شهید تقدیم نظام و انقلاب کرد.

وی به برگزاری نخستین یادواره شهدای عملیات رمضان با حضور سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در سال 97 اشاره و عنوان کرد: بعد از شهادت حاج حسین همدانی سال‌ها در تلاش بودیم تا بتوانیم حاج قاسم را به همدان دعوت کنیم که توفیق شد در نخستین یادواره شهدای عملیات رمضان از وجود ایشان بهره ببریم که سخنان ایشان در این مراسم زیبایی خاصی به مراسم داد.

سردار مجیدی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی در آن مراسم در صف شهدای عملیات رمضان به خوبی و زیبایی تمام صحبت کردند، گفت: حاج قاسم در این مراسم بسیار با محتوا سخنرانی کردند که در سطح جهان طنین انداز شد.

وی به یاوه‌گویی‌های اخیر یکی از سران فتنه در خصوص شهدای مدافع حرم و شهید حاج حسین همدانی اشاره و تصریح کرد: این یاوه‌گوی ‌ها نه تنها چیزی از ارزش‌های شهید بزرگوار ما کم نکرد بلکه موجب معرفی هرچه بیشتر این شهید در سطح کشور و جهان شد بنابراین وقتی خداوند بخواهد کسی را بزرگ کند کسی نمی‌تواند جلودار باشد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان حضور گسترده مردم در مراسم یادواره را پاسخ محکم مردم به این یاوه‌گویی‌ها دانست و یادآور شد: شهید همدانی 40 سال وجودش را وقف اسلام و انقلاب کرد و در نهایت در راه دفاع از اسلام و اهل بیت(ع) به شهادت رسید.

وی با تقدیر از حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم یادواره بیان کرد: حضور آقای قالیباف توفیقی شد که بار دیگر خاطراتی از شهدای عملیات بشنویم و یاد و خاطره آنها را زنده نگه داریم که امیدواریم خداوند توفیق دهد و ما در مسیر شهدا و راه شهدا که صراط مستقیم است قرار گیریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات