خبرهای داغ:
همدان-امام جمعه موقت همدان با تاکید بر رعایت مصرف بهینه گفت: جلوگیری از اسراف در مصرف آب، برق و انرژی باید سرلوحه همه امور قرار گیرد و حتی اگر مشکلاتی در این حوزه‌ها وجود نداشت مردم مصرف بهینه را رعایت کنند.
کد خبر: ۹۴۵۲۱۷۴
|
۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام سیدمحمدحسن فاضلیان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته همدان با اشاره به اینکه مشکلات کم آبی جهانی است، اظهار کرد: یکی از معاونان وزیر نیرو در همدان مستقر شده است تا هر چه زودتر آب همدان تامین شود و با تاکید رییس جمهور در ماه‌های آینده مشکل آب شهر برطرف می‌شود.

وی گفت: وزارت نیرو با همه توان تلاش دارد تا هرچه زودتر آب مورد نیاز شهروندان همدانی را تامین کند و انتظار داریم مردم در این شرایط، مصرف آب را مدیریت کرده و از اسراف در مصرف پرهیز کنند.

امام جمعه موقت همدان با تاکید بر رعایت مصرف بهینه اظهار داشت: جلوگیری از اسراف در مصرف آب، برق و انرژی باید در سرلوحه همه امور قرار گیرد و حتی اگر مشکلاتی نیز در این حوزه‌ها وجود نداشت مردم باید مصرف بهینه را رعایت کنند.

وی تصریح کرد: بر اساس آیه شریفه «یا بَنی آدَمَ خُذوا زینَتَکُم عِندَ کُلِّ مَسجِدٍ وَکُلوا وَاشرَبوا وَلا تُسرِفوا ۚ إِنَّهُ لا یُحِبُّ المُسرِفینَ» خداوند اسراف کنندگان را دوست ندارد.

فاضلیان با دعوت نمازگزاران به تقوای الهی خاطرنشان کرد: کسی که تقوا داشته باشد در بن‌بست گیر نمی‌کند و گرفتار و بیچاره نمی‌شود و همواره در مواجه با مشکلات راه خروج پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: روزی فقط پول و رزق مادی نیست بلکه روزی شامل رزق معنوی، دینی و تقوایی می‌شود.

امام جمعه موقت همدان با گرامیداشت سالگرد عملیات رمضان گفت: سالروز این عملیات با شکوه، روز گذشته با سخنرانی رییس مجلس شورای اسلامی در همدان برگزار شد و سابقه برگزاری مراسم شهدای عملیات رمضان به سال ۱۳۹۷ با سخنرانی سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی در حسینیه امام خمینی (ره) همدان بازمی‌گردد.

وی با قدردانی از دست اندرکاران برگزاری این آیین گفت: در عملیات با شکوه رمضان رزمندگان استان همدان محاصره دشمن را از بین بردند.

فاضلیان با گرامیداشت روز جهانی مسجد گفت: به دلیل آتش زدن مسجدالاقصی به دست صهیونیست ها ۳۰ مرداد به عنوان روز جهانی مسجد در سراسر دنیا نامگذاری شده است.

وی ادامه داد: جوانان با حضور در مساجد برنامه های فرهنگی را در مساجد اجرا کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات