خبرهای داغ:
سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند:

قوی‌ترین مردان نهاوند مشخص شدند

همدان-سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند گفت: قوی‌ترین مردان نهاوند در اولین دوره این مسابقات در شهرستان مشخص شدند.
کد خبر: ۹۴۵۲۱۷۸
|
۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۵

سلیمان جوانمردی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند با بیان اینکه قوی‌ترین مردان نهاوند مشخص شدند، اظهار کرد: اولین دوره مسابقات قوی‌ترین مردان نهاوند امروز با حضور بیش از ۱۰ نفر شرکت کننده در مجموعه ورزشی مهندس علیمرادیان برگزار شد.

وی افزود:  مسابقات قوی‌ترین مردان انتخابی استان در ۶ آیتم الوار، کنده گوی، سنگ کوی، دمبل تک دست، چمدان، لاستیک در سه دسته ۹۰، ۱۰۵ و مثبت ۱۰۵ کیلوگرم برگزار شد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند گفت: این مسابقات با همکاری هیأت ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی و محلی شهرستان، هیأت بدنسازی و پرورش اندام شهرستان، مجموعه ورزشی مهندس علیمردان، نیروی انتظامی، شهرداری و شورای شهر، موسسه فرهنگی مهندس علیمرادیان برگزار شد و به نفرات اول تا سوم، کاپ و حکم اهدا شد.

وی ادامه داد: در پایان یک روز رقابت نفس گیر و سنگین این ورزشکاران، در پایان نفرات برتر ، قوی‌ترین مردان نهاوند را از آن خود کردند و مهدی رشیدی و ایمان پیرزادی به عنوان نفر اول، مصیب زوار به عنوان نفر دوم و علی جلالوند به عنوان نفر سوم معرفی شدند.

سلیمانی تصریح کرد: همچنین در این برنامه از عباس مهرپویان پیشکسوت این ورزش با لوح سپاس تقدیر شد.

قوی‌ترین مردان نهاوند مشخص شدند

قوی‌ترین مردان نهاوند مشخص شدند

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار