خبرهای داغ:
فرمانده انتظامي شهرستان اسدآباد خبر داد

کشف ۹ فقره سرقت کابل و سيم برق در اسدآباد

همدان-فرمانده انتظامي شهرستان اسدآباد از کشف ۹ فقره سرقت سيم و کابل برق و دستگيري پنج نفر در اين رابطه در چهار روز گذشته خبر داد.
کد خبر: ۹۴۵۲۱۸۱
|
۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۸

سرهنگ افشين ياري در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد اظهار کرد: در پي وقوع چند فقره سرقت سيم و کابل برق در سطح شهرستان اسدآباد، رسيدگي به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وي افزود: با راه‌انداري گشت‌هاي محسوس و نامحسوس رده‌هاي اجرايي و همچنين پليس آگاهي و با جمع‌آوري قرائن و شواهد موجود و اقدامات فني و پلیسی، باند ۵ نفره سارقان سيم برق شناسايي و پس از دستگيری به مقر پليس آگاهي شهرستان منتقل شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهمان در بازجویی‌های فنی، به ۹ فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهرستان اعتراف کردند و با تشکیل پرونده به مرجع قضائي معرفي شدند.

وی در بخش ديگري از سخنان خود در تشريح ساير عملکرد رده‌هاي تابعه در اين مدت، ابراز داشت: علاوه بر کشف مقداري انواع مواد مخدر، ۶۹ معتاد و خرده فروش مواد مخدر، ۲۷ نفر جلبي و یک نفر به دليل ارتکاب ساير جرایم دستگير شدند.

یاری در پایان با اشاره به توقيف ۲۶ دستگاه وسائط نقليه مزاحم و يا متخلف در نتيجه اجراي طرح ارتقاء فرهنگ شد آمدي، از شهروندان خواست: توصيه‌هاي پليسي به منظور پيشگيري از بروز سرقت را رعايت کرده و موارد مشکوک را به مرکز فوريت‌هاي پليسي ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات