امام جمعه بندرعباس گفت: دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران با هوشیاری، منافع ملت را در نظر گرفته است و به دنبال ضمانت اجرای تعهدات مذاکره کنندگان هستند.
کد خبر: ۹۴۵۲۳۸۱
|
۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰

به گزارش خبر گزاری بسیج هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده، نماینده ولی فقیه دراستان هرمزگان و امام جمعه بندر عباس افزود: دشمن می‌داند که اراده ملت ایران قوی است و نمی‌تواند موردی را به کشور تحمیل و دیکته کند.

نماینده، ولی فقیه در هرمزگان گفت: دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران با هوشیاری، منافع ملت ایران را در نظر گرفته است و به دنبال ضمانت اجرایی تعهدات مذاکره کنندگان هستند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده با اشاره به روز صنعت دفاعی کشور افزود: یکی از افتخارات کشور دانشمندان متخصص و جوان صنعت دفاعی هستند که با توانایی‌های خود دشمن را غافلگیر کرده اند.

امام جمعه بندرعباس گفت: امروز استکبار و دشمنان به دلیل ظرفیت وتوان بالای دفاعی و نظامی کشور جرات هیچ کاری ندارند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده افزود: برگ‌های برنده قدرت نظامی و دفاعی کشور یکی یکی نشان داده می‌شوند و اکنون در این عرصه ما صادرکننده هستیم.
نماینده، ولی فقیه در هرمزگان گفت: غربی‌ها باهدف اسلام ستیزی بیش از ۳۰ سال از سلمان رشدی که نویسنده مرتد کتاب آیات شیطانی بود حمایت کردند و حالا که به سزای اعمالش رسیده می‌گویند خلاف آزادی بیان است.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده افزود: سلمان رشدی به مسلمانان و پیامبر اسلام هتاکی کرد که به مجازات اعمال خود رسید.

امام جمعه بندرعباس با اشاره به ۳۱ مرداد روز مسجد گفت: در اسلام کارکرد مسجد بسیار وسیع است.

حجت الاسلام عبادی زاده افزود: مسئولان باید علاوه بر بُعد عبادی مسجد به بُعد سیاسی و حاکمیتی آن نیز توجه کنند و مسجد محلی برای حل مشکلات باشدتا به افزایش کارکرد مسجد کمک شود.

ارسال نظرات