خبرهای داغ:

به همت گردان فاتحین لشکر14امام حسین(علیه السلام)برنامه ورزشی بسیجیان برگزار شد

به منظور ارتقای آمادگی جسمانی ورزمی بسیجیان گردان، برنامه ورزشی رزمی پینت بال در سطح رزمندگان گردان دوم فاتحین حضرت علی اکبر (علیه السلام) در محیط رزمی برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۵۲۷۰۷
|
۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۳

به گزارش خبر گزاری بسیج و به نقل از روابط عمومی و تبلیغات لشکر مقدس ۱۴ حضرت امام حسین(علیه السلام) به منظور ارتقای آمادگی جسمانی ورزمی بسیجیان گردان برنامه ورزشی رزمی پینت بال در سطح رزمندگان  گردان دوم فاتحین حضرت علی اکبر (علیه السلام) در محیط رزمی برگزار شد.

فرمانده گردان دوم فاتحین حضرت علی اکبر (علیه السلام) لشکر14 امام حسین(علیه السلام) گفت: با توجه به اینکه ورزش و تحرکات بدنی، یکی از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار بر سلامت جامعه است و باید توجه ویژه‌ای به آن شود، از این رو رزمندگان و بسیجیان گردان دوم فاتحین حضرت علی اکبر (علیه السلام) ورزش و تحرک بدنی را سر لوحه کار خود قرار دادند.

این فرمانده افزود: این گردان در راستای عمل به فرمایش فرمانده کل قوا حضرت امام خامنـه ای مبنی بر اینکه؛ (پیشرفت یک کشور منوط به نیروی انسانی سالم، عالم، با همت و دیندار است) و همچنین جهت بالا بردن توان رزم نیروهای خود و انجام مأموریت های محوله وآمادگی برای مقابله با استکبار جهانی اقدام به اجرای فوق برنامه پینت بال با اجرای رزم نامه های متفاوت اقدام نمودند.

وی در ادامه بیان داشت: از آنجا که ورزش پینت بال یک برنامه مهیج و در عين حال رزمی و عملیاتی می باشد، رزمندگان گردان دوم فاتحین حضرت علی اکبر(علیه السلام)  با طراحی و رزم نامه های عملیاتی در محیطی کاملأ رزمی، آموزش های رزم نزدیک را تجربه کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها