خبرهای داغ:
امام جمعه کرمانشاه:

امروز فضای معنوی در پادگان‌ها و سربازخانه‌های کشور حاکم است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: امروز پادگان‌ها و سربازخانه‌های ما خیلی تغییر کرده و خوشبختانه معنویت در آنها حاکم است که متأثر از فضای معنوی حاکم بر کشور است.
کد خبر: ۹۴۵۲۷۱۴
|
۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، آیت الله «مصطفی علما» در جمع کارکنان وظیفه لشکر ۲۹ نبی اکرم(ص)، بر اهمیت بسط و گسترش معنویت و اخلاق در بین جوانان تأکید کرد.

وی اظهار داشت: در بیانیه گام دوم هفت نکته را مقام معظم رهبری (ع) متذکر شده که اخلاق و معنویت از جمله آنهاست، اخلاق و معنویت زحمت و تلاش می خواهد، امامین انقلاب با زحمت و سختی به این مقام رسیدند.

امام جمعه کرمانشاه گفت: خیلی راه ها برای رسیدن به اخلاق و معنویت است، نماز یکی از آنهاست، که همواره از خداوند صراط مستقیم را خواهانیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه اظهار داشت: در زندگی هر شخصیت و هر شغلی دارید، باید اخلاق و معنویت را فراموش نکنیم، زیرا این دو نکته پایه است رشد و توسعه به ما می‌دهد، زیرا انسان قدم به قدم باید اخلاق و معنویت را در نظر بگیرد، از این رو آنچه که مقام معظم رهبری می فرماید عصاره آیات و روایات است.

وی تصریح کرد: دومین مطلب مهم جهاد تبیین است، زیرا این موضوع بسیار حائز اهمیت است، از این رو باید قبل از انقلاب را برای مردم و بخصوص جوانان تشریح کنیم.

علما افزود: باید بدانیم قبل از انقلاب در این کشور چه خبر بوده و اساس کار دست چه کسانی بوده، از این رو جوانان باید هم قبل و هم بعد از انقلاب را متوجه باشند، برای همین جهاد تبیین این مهم را برآورده می کند.

وی گفت: جهاد تبیین آنقدر مهم و اساسی است که اگر حضرت زینب (س) و امام سجاد (ع) عاشورای کربلا را تبیین نمی کردند، ما امروز نمی دانستیم در کربلا چه خبر بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها