فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان،گفت:حضور جوانان و بسیجیان و مشارکت آنان در امور کشوری رمز موفقیت نظام بوده و این نعمت مایه افتخار است.
کد خبر: ۹۴۵۲۸۰۳
|
۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج ازکنارک، سرتیپ دوم پاسدار سردار احمد شفائی در مراسم افتتاح ناحیه مقاومت سپاه زرآباد درجنوب سیستان و بلوچستان،اظهار داشت: اقدامات بسیار خوبی در استان سیستان و بلوچستان در حال صورت گرفتن است که نشان از عزم جدی دولت برای آبادانی این منطقه از ایران اسلامی است.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان افزود: حضور جوانان و بسیجیان و مشارکت آنان در امور کشوری رمز موفقیت نظام بوده و این نعمت مایه افتخار است.

این مسئول ادامه داد: ظرفیت های شهرستان زرآباد بی بدیل است و باید از این ظرفیت عظیم  به نحو احسن همه بهره مند شوند و همه در رشد و شکوفایی این منطقه تلاش دو چندان بکند.

وی،تصریح کرد: کشت محصولات گرمسیری باعث عدم واردت میوه های گرمسیری به کشور و ارز آوری خوبی برای کشور به همراه خواهد داشت.

امام جمعه شهرستان کنارک نیز در این جلسه،گفت: بعد از جنگ جهانی دوم هیچ کشوری نتوانسته سمت امریکا یک گلوله سمت پایگاه های آمریکا شلیک نکرده اما ایران اسلامی پایگاه عین الاسد را با خاک یکسان کرد.

وی ادامه‌داد: بحمدالله بسیجیان سرافراز در جهت پیشرفت منطقه نقش مهمی ایفا کرده اند.

مولوی یونس نهنگی رئیس شورای اسلامی شهر زرآباد هم در این مراسم،گفت: مردم در همه زمینه ها مجاهدت و همراهی و همدلی به خودشان نشان دادن تا امروز ایران اسلامی به رشد و شکوفایی رسیده است.

در  این مراسم سرهنگ آذریان  به عنوان اولین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان زرآباد معرفی شد.

ارسال نظرات