دومین همایش خانواده تراز اسلامی با حضور معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور در جمع نخبگان بسیجی در سالن رضوان مرکز بسیج صدا و سیما برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۵۲۸۰۹
|
۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور در دومین همایش خانواده تراز اسلامی، ضمن تبریک آغاز هفته دولت در جمع بانوان گفت: از رسالت‌های مهم رسانه و صدا و سیما، مساله روایتگری و جهاد تبیین است، تعبیری که مقام معظم رهبری از حضرت زینب (س) دارند این است که ایشان پیشگام جهاد تبیین در خردورزی و تدبیرگری هستند و بدین سبب است که حرکت عاشورا را زنده نگه می‌دارد.

وی در ادامه افزود: بنای دنیای غرب بدین گونه نیست که به صورت فیزیکی وارد جنگ شود، سالیان پیش رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد ما باید از قلب‌ها و مرز‌ها نفوذ داشته باشیم، نه از دروازه‌ها و باید بتوانیم هویت‌ها را تغییر دهیم و دل‌ها را با خود همراه سازیم.

خزعلی در این باره با استناد به بیانات مقام معظم رهبری، گفت: هدف غرب این است که شکل و ظاهر خانواده‌ها را نسبت به ارتباطات، چگونگی تشکیل خانواده و زیست مشترک تغییر دهدو این موارد با تغییر فرهنگ و به مرور انجام می‌شود.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور تاکید کرد: وظیفه ما زنان این است که در این عرصه پیشتاز باشیم؛ چرا که ما محور حمله‌ها هستیم و باید محور مقاومت باشیم. اگر مردان در جنگ سخت، در صف اول هستند و زنان پشتیبان و حامی، در مورد هجمات دشمن این زنان هستند که باید در صف مقدم مقاومت باشد. این امکان با همدلی و تلاش برای شناخت موقعیت فراهم می‌شود.

وی تصریح کرد: اکنون در جنگ نرمی قرار گرفتیم که بعضی از ابعاد آن به شدت ناشناخته است که اگر دقت، هوشیاری، بصیرت و توجه به ظرایف کار در این حیطه وجود نداشته باشد، ضربه‌پذیری در آن وجود دارد.

وی با اشاره به نقش زن در دولت سیزدهم، اذعان داشت: در سند تحول دولت سیزدهم، زن به عنوان پیشگام در حرکت تحول‌آفرین معرفی شده است.

ارسال نظرات