خبرهای داغ:

پیام تبریک مسئول بسیج جامعه زنان کشور به مناسبت روز پزشک

پیام تبریک مسئول بسیج جامعه زنان کشور به مناسبت روز پزشک
مینا بیابانی مسئول بسیج جامعه زنان کشور طی پیامی یکم شهریور ماه روز پزشک را به جامعه پزشکی کشور تبریک گفت.
کد خبر: ۹۴۵۲۹۲۷
|
۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۵

 به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان خبرگزاری بسیج، مینا بیابانی مسئول بسیج جامعه زنان کشور طی پیامی به مناسبت یکم شهریور ماه روز بزرگداشت پزشک این روز را به جامعه پزشکی کشور تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

اول شهریور ماه روز بزرگداشت حکیم ابوعلی سینا دانشمند بزرگ کشورمان فرصت مغتنمی برای یادآوری و درک اهمیت و جایگاه جامعه پرتلاش و توانمند پزشکان کشور است. پزشکانی که با تلاش‌ های ارزنده خود به واسطه مهارت، دانش، ایثار و اخلاص همواره نویدبخش حیات و سلامت مردم بوده اند و با عشق تلاش می کنند تا آرامش را به مردم اهدا کنند.

پزشکی شغلی است با شرافت که جان‌ها را نجات می‌دهد. هر جانی که نجات می‌یابد تاثیری شگرف بر کل کره زمین خواهد گذاشت. چه حرفه‌ای بهترین از این که دوای آلام و درمان دردها باشد. رضایت بیمار، خوشحالی همراهان و … در لحظه‌ رهایی از درد آنچنان شیرین است که در قالب کلمات نمی‌گنجند.

هیچ سرنوشتی بیش از پزشک بودن نمی تواند فرصت، مسولیت و یا تعهد برای نوع انسان مقدر کند.پزشک در مراقبت از دردمند نیاز به مهارت تکنیکی، اطلاعات علمی و درک عملی و درک انسانی دارد و اوست که با بهره گیری از شجاعت،تواضع و عقلانیت، خدمتی منحصر به فرد برای هم نوعان فراهم میکند و عمارتی ماندگار از صفات ممتاز در درون خود بنا می کند.
اینجانب یکم شهریورماه زاد روز پزشک شهیر ایرانی،ابوعلی سینا و روز پزشک را به همه مدافعان سلامت ایران زمین ، تبریک عرض نموده و برای همه شهدای سلامت آرزوی رحمت و علو درجات از خدای مهربان دارم.بی شک حماسه ایثار این انسان های بی ادعا در حافظه تاریخی ملت ایران ماندگار خواهد ماند.



ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار