استاندار همدان خبر داد

افتتاح ۶۲ پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان همدان

همدان-استاندار همدان از افتتاح ۶۲ پروژه عمرانی و اقتصادی به مناسبت هفته دولت در شهرستان همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۵۳۲۱۲
|
۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، علیرضا قاسمی فرزاد همزمان با نخستین روز از هفته دولت، ضمن حضور در آیین افتتاح طرح‌های شهرستان همدان در مجتمع تجاری سینا، با اشاره به افتتاح ۶۲ پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان همدان اظهار کرد: دولت سیزدهم وارث پروژه‌های نیمه تمام زیادی است.

وی افزود: در استان همدان بیش از ۲۶ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام وجود دارد که پس از بررسی‌ها ۱۴ هزار میلیارد ریال اعتبار در سفر رییس جمهور  برای اتمام این طرح‌ها به استان همدان اختصاص یافت.

استاندار همدان عنوان کرد: پروژه‌های نیمه تمام سرمایه‌های ملی هستند که باید به پایان برسد و امروز شاهد افتتاح پروژه‌ای هستیم که از سال ۸۵ آغاز شده و سرمایه‌های مردم بلاتکلیف مانده که با همت مجموعه مدیریت شهری و تلاش شهردار افتتاح شد و قابل قدردانی است.

وی با بیان اینکه فروش تراکم و تغییر کاربری برای شهرداری نباید تنها راه درآمدزایی برای شهرداری باشد، از شهرداری خواست بنای مدیریت شهری را بر مبنای درآمد پایدار قرار دهد و سرمایه گذاری‌ها به نحوی باشد که درآمد پایدار را برای شهرداری تضمین کند.

قاسمی‌فرزاد تصریح کرد: یکی از نکات پربرکت سفر رییس جمهور به استان همدان این بود که ۱۰ برابر اعتبارات یکسال را در این سفر به استان همدان اختصاص یافت که قابل قدردانی و تحسین است.

وی با بیان اینکه امیدواریم فضای مدیریت شهری همدان روز به روز، رو به تحول و توسعه باشد، گفت: طرح آبرسانی به همدان مصوبه سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال ۱۳۸۳ به همدان است که در طول ۱۷ سال گذشته این طرح، فقط ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که با روی کار آمدن دولت سیزدهم مورد توجه قرار گرفت و در طول چند ماه گذشته کار با سرعت در حال اجرا است.

استاندار همدان افزود: کارهای نهایی این طرح در حال انجام و خط انتقال آن کامل شده، تجهیزات و شیرآلات در حال اتصال است و در مدت یک تا ۲ هفته آینده انتقال آب به همدان صورت خواهد گرفت.

وی یادآور شد: دولت سیزدهم با وجود انتقال بدهی بیش از ۶۴۰ هزار میلیارد تومانی دولت قبل، بیکاری ناشی از شیوع ویروس کرونا و فشارهای بین المللی ناشی از تحریم‌های ظالمانه اقدامات ارزشمندی را در حوزه‌های سلامت و توزیع عادلانه یارانه‌ها در کارنامه یکساله خود دارد.

گفتنی است، امروز همچنین چمن مصنوعی زمین ورزشی شهدای شهرداری همدان با اعتبار ۷میلیارد تومان، مرکز خرید سینا با اعتبار ۸میلیارد تومان با حضور استاندار همدان، فرماندار و سایر مدیران کل استانی و مقامات نظامی و انتظامی استان به طور نمادین افتتاح شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار