خبرهای داغ:
فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه گفت: عظمت و افتخار خویش را مدیون مدیریت و رهبری های امام (ره) هستیم، امروز نیز باید همانند شهدا و ایثارگران در اطاعت از اوامر ولی فقیه زمان خود کوشا باشیم.
کد خبر: ۹۴۵۳۲۴۲
|
۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ همزمان با ماه محرم الحرام سرهنگ مهدی ادهم فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه با احمد ولی و یوسف عمادی از رزمندگان و ایثارگران روستای افتر در سرخه دیدار و گفتگو کردند.

سرهنگ ادهم در این دیدار با اشاره به اینکه ایستادگی و مقاومت مردم ایران الگوی سایر ملت های آزادی خواه در منطقه و جهان شده است، اظهار کرد: ملت ایران هیچ گاه خاطره رشادت ها و ایثارگری خانواده شهدا و جانبازان و رزمندگان را در دوران دفاع مقدس فراموش نخواهد کرد.

 او افزود: این عظمت و افتخار را مدیون مدیریت و رهبری های حضرت امام خمینی (ره) هستیم، امروز نیز بایستی همانند شهدا و ایثارگران در اطاعت از اوامر ولی فقیه زمان امام خامنه‌ای عزیز (مدظله) کوشا باشیم.

فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه بیان داشت: پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و امروز ایستادگی یک ملت بزرگ در برابر قدرت‌های جهانی بدون ایثار، گذشت، فداکاری، ایستادگی و آمادگی برای دفاع از میهن و شهید شدن امکانپذیر نبود.

ادهم ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران در برابر رژیم تا دندان مسلح، ملتی با دست خالی، اما با اراده‌ای محکم و مسیری روشن و رهبری مدبرانه را در پیش روی خود داشت و توانست در برابر آن قدرت استبدادی پیروز شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها