خبرهای داغ:
به منظور بالا بردن آمادگی و مهارتهای رزمی وجسمی بسیجیان و رزمندگان گردان ۱۲۰ امام حسین(علیه السلام) اردوی یک روزه در محل اردوگاه قدس نائین برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۵۳۲۹۹
|
۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۹

به گزارش خبر گزاری بسیج به نقل از روابط عمومی و تبلیغات لشکر ۱۴ امام حسین (علیه السلام)، به منظور بالا بردن آمادگی و مهارتهای رزمی وجسمی بسیجیان و رزمندگان گردان ۱۲۰ امام حسین(علیه السلام) اردوی یک روزه در محل اردوگاه قدس نائین برگزار شد.

فرمانده گردان ۱۲۰ امام حسین (علیه السلام) گفت: پس از اجرای ۳۰ روز کلاس تئوری دوره تکمیلی، اردوی پایان دوره به صورت عملی در اردوگاه قدس شهرستان نایین با هدف بالا بردن آمادگی مهارتهای رزمی، جسمی و دفاعی  برگزار شد.

این فرمانده اضافه کرد: در این برنامه که تمامی بسیجیان شرکت کننده در دوره تکمیلی و رزمندگان و نیرو‌های وظیفه این گردان حضور داشتند مطالب و مواردی که در طی مدت ۳۰ روزه به صورت تئوری آموزش داده شده بود به صورت عملی توسط بسیجیان اجرا شد.

وی خاطر نشان کرد:از جمله مواردی که در این اردو با بسیجیان تمرین و آموزش داده شد عبارت بود از پیاده روی برد بلند با تجهیزات کامل نظامی، مهارت تیراندازی، ایست وبازرسی، آموزش تاکتیک و رزم انفرادی همراه با آموزشهای عقیدتی وسیاسی ودیگر آموزشها مثل تاکتیک، مهارتهای نظامی، آمادگی جسمانی، خود امدادی ودگر امدادی و...

ارسال نظرات
پر بیننده ها