در راستای کمک به سیل زدگان اخیر:

فعالیت گروه‌های جهادی پایگاه‌های تابعه حوزه مهدیه ناحیه شهید محمدمنتظر قائم

گروه‌های جهادی پایگاه‌های تابعه حوزه مهدیه ناحیه شهید محمدمنتظر قائم در راستای کمک به سیل زدگان اخیر اقدام به جمع اوری کمک‌های مردمی نمودند.
کد خبر: ۹۴۵۳۴۶۰
|
۰۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، به همت پایگاه ال یاسین حوزه مهدیه ناحیه شهید محمدمنتظر قائم کمک‌های نقدی جهت کمک به مردم آسیب دیده از سیل جمع اوری و به خانواده‌های نیازمند تحویل گردید. همچنین کلاس سفره دوزی برای خواهران بزرگسال پایگاه برگزار وسفره‌هایی جهت کمک به خانواده‌های اسیب دیده از سیل دوخته و اهدا گردید.
به همت گروه جهادی پایگاه الزهرا س نیز وجه نقد به مبلغ ۳۰۰۰۰۰۰ تومان، دارو‌های گیاهی و سبزیجات خشک و قند و چای و خشکبار، مقداری پوشاک و البسه و کفش جمع اوری و بین خانواده‌ای اسیب دیده از سیل اخیر توزیع گردید.
طبخ و توزیع ۵۰۰ پرس غذای گرم و اهدا ۲ تخته فرش برای خانواده‌ای بی سرپرست از دیگر فعالیت‌های جهادی این پایگاه می‌باشد.
حضور سه نفر از دختران نوجوان بسیجی پایگاه فضیلت در جبهه فرهنگی و کمک به آسیب دیدگان در حادثه سیل. ,جمع آوری لباس و پوشاک و لوازم بهداشتی بواسطه گروه جهادی امام محمد باقر ع. تهیه مقداری خوراکی از قبیل قند و چای و حبوبات و ماکارونی و برنج و مقداری پول نقد از فعالیت‌های گروه جهادی سردار سلیمانی پایگاه فضیلت می‌باشد.
به همت گروه جهادی شهید عباس دهقان پایگاه نجمه خاتون نیز مقداری پول نقد جمع اوری گردید.

همکاری بسیجیان گروه جهادی سردار دل‌ها پایگاه حضرت زینب س در پخت غذای گرم در مسجد چهارده معصوم برای کمک به سیل زدگان، حضور خواهران بسیجی پایگاه ریحانه المصطفی در تهیه وبسته بندی وتوزیع لوازم مورد نیاز سیل زدگان همچنین تهیه ۱۰۰۰۰کیلو برنج و اقلام خوراکی برای ۵۰۰خانواربرای تمام نقاط سیل زده شهربه همت گروه جهادی حضرت خدیجه س پایگاه ریحانه المصطفی و جمع اوری اقلام خوراکی و اب معدنی به همت پایگاه اخلاص از دیگر فعالیت‌های گروه‌های جهادی حوزه مهدیه می‌باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار