میز خدمت جهادی 15 دستگاه اجرایی در مصلی اهل سنت زاهدان برگزار شد

نکویی گفت: میز خدمت جهادی برای اولین بار در مصلی اهل سنت زاهدان با حضور 15 نفر از مدیران ادارات کل با هدف بررسی مشکلات و دغدغه های مردم اجرا شد .
کد خبر: ۹۴۵۳۵۶۳
|
۰۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۲

سرهنگ پاسدار حسن نکویی، مدیر سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در حاشیه برگزاری میز خدمت جهادی که در مصلی اهل سنت شهرستان زاهدان برگزار شد، در گفتگو با خبرنگار بسیج ضمن تبریک روز قشر بسیج کارمندان و گرامیداشت هفته دولت، از شهیدان رجایی و باهنر به عنوان مدیران تراز انقلاب اسلامی نام برد و گفت: امروز برای پیشرفت در اهداف انقلاب اسلامی باید تمامی کارگزاران جمهوری اسلامی، این دو شهید را الگوی خود قرار دهند.

سرهنگ نکویی با اشاره به نقش ارزشمند و موثر شهیدان رجایی و باهنر در نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: این دو شهید در دوران مدیریت خود خدمات شایانی را به انقلاب کرده اند و با خون پاکشان باعث استحکام نظام اسلامی شدند.

مدیر سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان با اشاره به برگزاری میز های خدمت جهادی در سطح استان به ویژه در مصلی اهل سنت شهرستان زاهدان، افزود: این میز خدمت جهادی برای اولین بار در مصلی اهل سنت زاهدان با حضور 15 نفر از مدیران ادارات کل با هدف بررسی مشکلات و دغدغه های مردم اجرا شد .

وی با تاکید بر لزوم توجه به شناسایی مشکلات استان در حوزه‌های مختلف بیان کرد:  مردم  در این میز خدمت به صورت مستقیم و چهره به چهره با مدیران دستگاه های اجرایی نوسازی و تجهیز مدارس، راه و شهرسازی، صنعت، معدن و تجارت، کمیته امداد، بهزیستی، امور عشایری، شرکت گاز، بیمه سلامت، جهاد کشاورزی، فنی و حرفه ای، آب و فاظلاب، فرمانداری، توزیع برق، شهرداری، ثبت احوال، کار، رفاه و امور اجتماعی، تامین اجتماعی دیدار و از نزدیک مشکات و درد دلهای خود را بیان کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار