خدمت بی منت بسیج عشایری در واکسیناسیون طیور و دام روستائیان و عشایر در بخش بنت

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نیکشهر از اجرای طرح واکسیناسیون رایگان طیور و دام روستائیان و عشایر بخش بنت این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۵۳۵۷۲
|
۰۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۱

سرهنگ پاسدار حسین نکوئی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر ضمن اعلام این خبر گفت: این طرح که با همکاری اداره دامپزشکی شهرستان نیکشهر و حوزه مقاومت بسیج عشایری شهیدباقری بنت در حال اجرا است همه دام روستائیان و عشایر و طیور که به نوعی امکان واکسیناسیون آنها با توجه به هزینه های سنگین و عدم دسترسی دامدارن به واکسن در گذشته انجام نشده است، در این طرح امکان اجرای آن فراهم شده که امیدواریم در شهریور ماه تمامی طیور و دام‌های عشایر در این طرح واکسیناسیون شوند.

وی در ادامه روستائیان و عشایر را جامعه مولد و رزمندگان خط مقدم اقتصاد مقاومتی کشور برشمرد و افزود: روستائیان و عشایر از کوچک به بزرگ به عنوان مولد و تولیدکننده بوده و مسئولان باید به این قشر جامعه بیشتر توجه کنند چرا که عدم توجه جدی به این قشر زحمتکش واز بین بردن خاصیت تولیدی این جامعه باعث ضرر و زیان.های جبران ناپذیر در جامعه خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر گفت: خدمت بی منت بسیج عشایری جهت واکسیناسیون طیور و دام روستائیان و عشایر در بخش بنت از اول شهریور شروع و تا پایان واکسیناسیون همه دام و طیور این بخش ادامه دارد.

ارسال نظرات