خبرهای داغ:

بهره‌برداری از ۲ پروژه به مناسبت هفته دولت در بخش مرکزی کبودراهنگ

همدان-به مناسبت هفته دولت دو پروژه با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در بخش مرکزی کبودراهنگ به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۹۴۵۳۵۶۵
|
۰۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، به مناسبت هفته دولت  دو پروژه با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان با حضور فرماندار شهرستان کبودراهنگ در بخش مرکزی به بهره‌برداری رسید.

مسلم غلامی فرماندار کبودراهنگ در این آیین گفت: این پروژه‌ها شامل پروژه گلخانه سبزی و صیفی‌جات در روستای داق داق آباد با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و مرغداری در روستای قرخ بلاغ با اعتباری بالغ بر ۲میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

گفتنی است؛ شهرستان  کبودراهنگ ۶۳۹ شهید در دوران دفاع مقدس و انقلاب  تقدیم انقلاب و آرمان های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران کرده است.

همچنین به مناسبت هفته دولت امام جمعه، فرماندار کبودراهنگ  و اعضای شورای تامین و  جمعی از مسئولان شهرستان با  خانواده معظم  شهیدان داغی  دیدار  کردند.

فرماندار شهرستان کبودراهنگ دراین دیدار اظهار کرد: افتخار بزرگی برای ما است که با خانواده شهدا دیدار داشته باشیم  چرا که شهدا از جان و مال خود گذشتند که پرچم اسلام استوار و پایدار باشد.

مسلم غلامی گفت: از هیچ تلاشی برای خدمتگزاری به خانواده معظم شهدا ،جانبازان و ایثارگران عزیزدریغ نخواهیم کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار