خبرهای داغ:
امام جمعه اسدآباد:

مدیران شهید رجایی را الگوی خود قرار دهند

همدان-حجت الاسلام حسینی مجد گفت: مدیران شهرستان، شهید رجایی را الگوی خود قرار دهند که ۲۰ ماه در زندان‌های تنگ و تاریک طاغوت، شکنجه را تحمل کرده اما هیچ‌گاه به آرمان‌ها پشت نکرد.
کد خبر: ۹۴۵۳۳۸۰
|
۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام سید موسی حسینی مجد در جمع مدیران شهرستان اسدآباد ضمن گرامیداشت هفته دولت با بیان اینکه تحمل و صبر، یک نقطه قوت برای هر کارگزاری است، اظهار کرد: مدیران شهرستان، شهید رجایی را الگوی خود قرار دهند که ۲۰ ماه در زندان‌های تنگ و تاریک طاغوت، شکنجه را تحمل کرده اما هیچ‌گاه به آرمان‌ها پشت نکرد.

وی با بیان اینکه اولین چیزی که از یک مسئول انتظار میرود،خداشناس بودن است، افزود: مسئول باید خوراک، مهمانی و هدیه‌ای را که در آن شک و شبهه انتظار و جبران وجود دارد، نپذیرد و گول سفره رنگین را نخورد و نباید لقمه‌ای رشک برانگیز را تناول کند.

امام جمعه اسدآباد ادامه داد: تدین که یک شرط مهم در مدیریت اسلامی است عبارت از طراحی، تخصص، برنامه‌ریزی و مدیریت زمان است و این افعال باید کمک کنند مدیر حتی یک ثانیه هم از وقت خود را هدر نداده و در خدمت خلق الله صرف کند.

وی با اشاره به فعالیت گسترده دولت دکتررییسی بیان کرد: سفرهای استانی و همفکری وزارتخانه‌های دولت ایشان در حل کمبودها، الگویی خوب برای مدیران شهرهای کوچک است تا با همکاری پررنگ خود، طعم خدمت را به مردم بچشانند.

حسینی مجد در پایان گفت: برخورد قومی، حزبی و قبیله‌ای با مردم، مورد تایید نبوده و مردود است چرا که هرکس به عنوان شهروند دارای حق و حقوقی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات