خبرهای داغ:

بیانیه سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان همدان به مناسبت هفته دولت و روز بسیج ادارات

همدان- سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان به مناسبت هفته دولت و روز بسیج ادارات ۱۴۰۱ بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۴۵۳۶۶۷
|
۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان به مناسبت هفته دولت و روز بسیج ادارات ۱۴۰۱ بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«الذین ان مکناهم فی الأرض اقاموا الصلاه و آتوا الزکاة و امروا بالمعروف و نهوا عن المنکر و لله عاقبة الامور»

سوره مبارکه حج آیه ۴۱

هفته دولت یادآور خدمت بی‌منت و مجاهدانه به مردم است. ضمن گرامیداشت یاد امام عزیز و شهیدان رجایی و باهنر و آرزوی موفقیت برای دولت قوی و مردمی سیزدهم مواردی را به شرح ذیل به استحضار ملت قهرمان ایران، مردم رشید همدان و مسئولین کشور می‌رسانیم:

  1. رهنامه حرکت ملت عزیز ایران در گام دوم انقلاب همان بیانیه ی صادره از سوی امام خامنه‌ای مدظله العالی است. و بر آحاد مردم به ویژه مسئولین سطوح مختلف در کشور فرض است که آن را نه در بیان و بیانیه و همایش، بلکه در مقام عمل به منصه ظهور برسانند و انقلاب و کشور را با سرعت روز افزون به سوی آرمان های بلند خود به پیش برند.
  2. به حضور مسئولین و دست اندرکاران امور کشور خاضعانه تاکید می‌کنیم که فرصت بدست آمده در جهت تشکیل دولت انقلابی را که حاصل مجاهدت شهیدان و خون دل خوردن رهبری حکیم و در دسترنج مردم صبور می‌باشد غنیمت شمرده و در جهت رفع مشکلات جامعه به ویژه مسائل اقتصادی و معیشتی به صورت شبانه‌روزی و جهادی تلاش کنند که این هنوز آغاز راه است.
  3. سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان همدان به عنوان بازوی توانمند مدیریت اجرایی استان و با تقدیم ۴۵۰ شهید کارمند در طول حیات طیبه انقلاب اسلامی همواره در کنار مردم بوده و حرکت خود را بر اساس اسناد ذیل تنظیم و از دستگاه‌های اجرایی مطالبه گری می‌کند:
    الف) قرآن کریم
    ب) نامه ۵۳ نهج البلاغه (فرمان حضرت امیر علیه السلام به مالک اشتر)
    ج) بیانیه گام دوم انقلاب صادره از سوی رهبر حکیم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) در سال ۱۳۹۷
    د) سند اعتلای ۱۰ ساله بسیج که در واقع برشی است از بیانیه گام دوم انقلاب.

در خاتمه با تبریک هفته دولت به مدیران محترم، آحاد کارمندان خدوم و زحمتکش و علی الخصوص کارمندان بسیجی، بدین وسیله در پیشگاه ملت غیور و قدرشناس ایران اسلامی و مردم همیشه در صحنه استان همدان، ضمن تجدید پیمان با امام راحل عظیم‌الشأن حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه و شهدای عالی مقام، با امام المسلمین و علمدار عصر ظهور و اسوه اخلاص و جهاد حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی عهد می‌بندیم لحظه‌ای از پیمایش صراط المستقیم انقلاب عزیز اسلامی غفلت نکنیم.

و السلام علی عباد الله الصالحین

سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه انصارالحسین علیه السلام استان همدان

انتهای پیام/

ارسال نظرات