فرمانده جدید پایگاه مقاومت صابرین اداره کل کار بوشهر معرفی شد

سید امین الدین سعیدی در نشستی با حضور مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و فرمانده حوزه مقاومت ادارات کل استان بوشهر به عنوان فرمانده جدید پایگاه مقاومت صابرین این اداره کل معرفی شد
کد خبر: ۹۴۵۳۶۹۱
|
۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان بوشهر در این نشست ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت به دولتمردان، دولت سیزدهم را دولتی برآمده از بطن مردم و در خدمت آن‌ها دانست و گفت: در مسیر تمدن‌سازی اسلامی به دولتی نیاز داریم که تمام قد در خدمت منویات ولایت‌ فقیه باشد و الزامات تحقق این تمدن‌سازی را مدنظر قرار دهد.

فرمانده جدید پایگاه مقاومت صابرین اداره کل کار بوشهر معرفی شد

عبدالله اسکندری مهمترین شاخصه‌های شهیدان رجایی و باهنر را پرکاری، تعهد و اخلاص در عمل دانست و تصریح کرد: وظیفه همه مدیران در همه سطوح پیروی از شیوه رفتاری شهیدان رجایی و باهنر است.

وی بسیج را یادگار ماندگار امام خمینی (ره) دانست و گفت: بسیج از بدو تأسیس تاکنون منشأ برکات زیادی برای انقلاب اسلامی و مردم ایران بوده است و با اتکا به قدرت الهی در همه میدان‌ها سربلند و مؤثر ظاهر شده است.

این مقام مسئول با اشاره به شأن حضور بسیج در دستگاه‌های اجرایی به فعالیت‌های این نهاد اشاره کرد و افزود: کمک به جریان خدمت‌رسانی در ادرات از وظایف اصلی بسیج ادارات است.

فرمانده جدید پایگاه مقاومت صابرین اداره کل کار بوشهر معرفی شد

مسئول بسیج کارمندان و ادارات استان بوشهر در ادامه ضمن تقدیر از کارکنان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی این استان،  خدمات این اداره کل برای مردم را حائز اهمیت دانست و گفت: تنوع خدمات در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر در حوزه‌های مختلف بیانگر حضور کارکنان آن در میدان خدمتی است که در مقاطع مختلفی از زندگی مردم اثرگذار است.

اسکندری سلامت فردی را مهم‌ترین اصل در سالم‌سازی اداری و سازمانی دانست و اظهار کرد: پایگاه مقاومت بسیج می‌تواند با برگزاری دوره‌های متعدد، در این حوزه نقش آفرین باشد.

سید امین الدین سعیدی در پایان این نشست به عنوان فرمانده جدید پایگاه مقاومت بسیج صابرین اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر معرفی و یاد و خاطره مرحوم غلامزاده فرد فرمانده سابق این پایگاه مقاومت گرامی داشته شد.

مرحوم غلامزاده فرد از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس شهرستان بوشهر بود که حدود هشت سال فرماندهی این پایگاه مقاومت را بر عهده داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار