خبرهای داغ:
فرماندار بهار:

چاه‌های کشاورزی و نذر آب تلاش برای پر کردن فاصله تا تامین منابع پایدار است

همدان-فرمانداربهار گفت: تیم‌های اعزامی شبانه‌روز فعالیت می‌کنند تاآبرسانی به همدان هر چه سریع‌تر انجام شود واین کار بزرگی است تامنابع پایدار تامین شود وسعی داریم این فاصله را با چاه‌های کشاورزی ونذر آب پر کنیم.
کد خبر: ۹۴۵۳۷۶۹
|
۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، در چند روز اخیر با توجه به بحران آب شهر همدان، شاهد فعالیت‌های داوطلبانه کشاورزان بهاری هستیم که برای کمک به رفع بحران آب پای کار آمده‌اند؛ فرماندار بهار نیز که در راستای کمک‌رسانی به آبرسانی چاه‌های آب شهرستان بهار و روستاهای اطراف گنج تپه به همدان در کنار کشاورزان حضور داشت؛ در رابطه با این فعالیت‌های داوطلبانه اظهار کرد: طی اعزام اکیپ‌های تاسیساتی متخصصان و کارگران آب و فاضلاب، برق و... حجم زیادی از کارهای انتقال آب انجام شده است و کشاورزان زحمتکش بهاری با همکاری و هم‌یاری خود نشان دادند که همیشه و همه‌جا پشت نظام و انقلاب بوده‌اند و هستند.

روح اله نباتی تصریح کرد: تیم‌های اعزامی از ایلام، سنندج، کرمانشاه، البرز در ۱۰ روز اخیر به شهرستان اعزام شده‌اند و شبانه‌روز فعالیت می‌کنند تا آبرسانی به همدان هر چه سریع‌تر انجام شود و این کار حجیم و بزرگی است تا منابع پایدار تامین شود و ما سعی داریم این فاصله را با این چاه‌های کشاورزی و نذر آب پر کنیم.

وی افزود: بسیاری از کشاورزان و کسانی که چاه آب شرب دارند نیز با ما تماس گرفتند و اعلام کردند که می‌خواهند چاه‌های خود را برای نذر آب اهدا کنند و خدا را به خاطر این حس همدلی که در بین مردمان شهر است، سپاسگزاریم.

فرماندار بهار عنوان کرد: این ملت عزیز در هر شرایطی از خون دادن، آب دادن و جان دادن برای ملت و انقلاب ترسی ندارند و فقط منتظر گوشه چشمی اشاره رهبر هستند تا هرچه در توان دارند، بدهند.

وی گفت: به امید خداوند از این بحران پیش آمده نیز عبور خواهیم کرد و این مشکلی که پیش آمده شاید یک آزمایش الهی برای همراهی ما با مردم ملت یا امتحانی برای من مسئول، برای کشاورز و مردمی که تشنه هستند، باشد و به طور قطع خداوند کمک می‌کند که از امتحانات سربلند بیرون بیاییم.

نباتی افزود: کشاورزانی که آب را هدیه داده و چاه را کاملاً رایگان در اختیار مردم قرار داده‌اند حتی خودشان برای تاسیسات لوله‌ و برق‌رسانی کمک کرده‌اند و گاها شبانه‌روز برای باز و بسته کردن اتصالات کمک می‌کنند و تمام تلاش‌شان را می‌کنند که این سختی و بحران را پشت سر بگذاریم و چه بسا بر این اعتقادیم که اگر به همدیگر رحم کنیم خدا هم به ما رحم می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار