خبرهای داغ:

کلنگ‌زنی مسیر روستایی رایکان سفلی_مهدی‌آباد به مناسبت هفته دولت

همدان-به مناسبت هفته دولت آیین کلنگ‌زنی ساخت راه روستایی رایکان سفلی _ مهدی آباد با اعتباری بالغ بر ۵۲ میلیارد تومان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۵۳۸۳۰
|
۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، به مناسبت هفته دولت پروژه‌های عمرانی و اجرایی شهر لالجین و روستاهای تابعه با حضور فرماندار شهرستان بهار و مسئولان شهر و روستاهای تابعه افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

کلنگ‌زنی مسیر روستایی رایکان سفلی_مهدی‌آباد به طول ۳.۵ کیلومتر برای ایجاد راه خروجی مهاجران به سمت همدان، قزوین با اعتباری بالغ بر ۵۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال اجرا خواهد شد.

اولین زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال شهر لالجین با حضور فرماندار شهرستان بهار، امام جمعه موقت، بخشدار، شهردار، رئیس شورای اسلامی شهر، مدیر دفتر نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی، رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه و جمعی از مسئولین و تیم مدرسه فوتبال نوجوانان به مساحت ۷۲۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد ریال افتتاح و مورد بهره برداری رسید.

همچنین آسفالت ریزی روستای دینار آباد با طول مسیر ۵۰۰ متر و مساحت آسفالت ۳ هزار متر مربع، با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان صبح امروز با حضور مسئولین و اهالی به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار