فرماندار کبودراهنگ خبر داد

افتتاح و کلنگ‌زنی۵۶ پروژه در کبودراهنگ

همدان-فرماندار کبودراهنگ  گفت: امسال در هفته دولت ۵۶ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۰۷ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.
کد خبر: ۹۴۵۳۸۰۱
|
۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، مسلم غلامی در دیدار جمعی از مدیران با امام جمعه کبودراهنگ به مناسبت هفته دولت اظهار کرد: امسال در هفته دولت ۵۶ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۰۷ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

وی با اشاره به دستاوردهای دولت سیزدهم طی یک سال اخیر در حوزه‌های مختلف، گفت:  دولت مردمی و انقلابی آیت الله دکتر رئیسی آرامش را بر کشور حاکم کرده است.

فرماندار کبودراهنگ با اشاره به سفر پر خیرو برکت آیت اله دکتر رئیسی رئیس جمهور به این شهرستان گفت: اختصاص ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار از محل سفر استانی هیات دولت به شهرستان کبودراهنگ یکی از مهمترین دستاوردهای یکساله دولت سیزدهم بوده است و این میزان اعتبار درقالب بودجه های ویژه در بخش‌های مختلف  هزینه خواهد شد.

وی گفت: ارتباط بی واسطه با مردم از نقاط قوت دولت سیزدهم است و مصداق این موضوع همین سفرهای مکرر، مستمر، دقیق و هدفمند رئیس جمهور و هیئت دولت است.

غلامی ادامه داد: با توجه به کمبود آب و مشکلات پیش آمده در استان همدان تعدادی ازکشاورزان به صورت داوطلبانه تعداد ۳حلقه چاه بصورت موقت در اختیار استان قرار داده‌اند تا بعد از رسیدن آب از سد تالاواربه این استان این دو چاه از مدار خارج خواهد شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار