خبرهای داغ:

پایان اجرای طرح جبران و تثبیت یادگیری در ۲۱ مدرسه ابتدایی شاهرود

شاهرود_ آیین اختتامیه پایگاه تابستانه مدارس ابتدایی به منظور تجلیل از کلیه دانش آموزان و معلمان شرکت کننده در طرح جبران و تثبیت یادگیری (مدارس تابستانه) برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۵۳۸۳۴
|
۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۲

پایان اجرای طرح جبران و تثبیت یادگیری در ۲۱ مدرسه ابتدایی شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج، آیین اختتامیه پایگاه تابستانه مدارس جمهوری، نجمه، سکینه بنت الحسین (ع) و حکمت به مرکزیت دبستان جمهوری با حضور معاون آموزش ابتدایی و کارشناسان این حوزه و به منظور تجلیل از کلیه دانش آموزان و معلمان شرکت کننده در طرح جبران و تثبیت یادگیری (مدارس تابستانه) برگزار شد.
لی اصغر رضایی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شاهرود در آیین اختتامیه، اجرای مطلوب طرح مدارس تابستانه را در راستای ترمیم نارسایی‌ها و خلا‌های آموزشی و تربیتی و کاهش افت تحصیلی، تکرار پایه و ترک تحصیل دانش آموزان؛ بسیار مفید و اثرگذار برشمرد و از کلیه‌ی دست اندر کاران اجرای این طرح اعم از دانش آموزان، اولیا و معلمان به عنوان سه ضلع اصلی فرآیند تعلیم و تربیت، تقدیر و تشکر نمود.
شایان ذکر است در تابستان امسال، ۲۱پایگاه تابستانی با رویکرد بهبود و تکمیل فرآیند آموزش چهار هزار دانش آموز مشمول دوره ابتدایی در شهرستان شاهرود راه اندازی گردید و بالغ بر دویست همکار خانم وآقا در اجرای این طرح مشارکت داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها