خبرهای داغ:
مسئول گروه جهادی شهید کدخدایی:

اجلاسیه ملی جهادگران فرصتی برای معرفی توانایی گروه‌های جهادی خراسان جنوبی است/ تجربه خوب حضور در رزمایش جهاد مقدس

علی آبادی گفت: برگزاری اجلاسیه ملی جهادگران در فردوس فرصت بسیار خوبی برای استان، جهادگران و گروه‌های جهادی جهت معرفی ظرفیت و توانایی‌های آن‌ها است.
کد خبر: ۹۴۵۳۸۵۹
|
۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۴


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان‌جنوبی،  راضیه علی آبادی مسئول گروه جهادی شهید مهدی کدخدایی از شهرستان بیرجند در گفتگو با خبرنگاران، اظهار کرد: گروه جهادی شهید کدخدایی حدود ۷ سال میشود تشکیل شده است.

وی افزود: این گروه جهادی بیشتر در زمینه‌های هنری از جمله حوله بافی، خیاطی، پارچه بافی، آشپزی، شیرینی پزی و مشاوره فعالیت دارد.

مسئول گروه جهادی شهید کدخدایی بیان کرد: تعدادی از اعضای گروه جهادی طی روز‌های سوم و چهارم شهریور ماه در شهرستان فردوس در رزمایش جهاد مقدس حضور یافته و خدمت رسانی داشتند.

علی آبادی عنوان کرد: گروه جهادی شهید کدخدایی طی دو روز در روستا‌های حسین آباد، فتح آباد، گستج و محله جواد الائمه در حاشیه شهر فردوس به بانوان این روستا‌ها آموزش‌های هنری در رشته‌های مختلف داشته است.

وی با بیان اینکه استقبال خوبی از کلاس‌های آموزشی هنری را شاهد بودیم، گفت: مجموعا در این روستا‌ها بیش از ۳۰۰ نفر در زمینه حوله بافی، خیاطی، آشپزی و شیرینی پزی آموزش داده شدند.

مسئول گروه جهادی شهید کدخدایی بیان کرد: با توجه به استقبال و علاقه شرکت کنندگان در این دو روز و خواسته اهالی در مورد ادامه داشتن ارتباط با مربیان مقرر شد این ارتباط دو سویه بین مربیان و متقاضیان برقرار شود و حتی در زمینه فراهم کردن بازار فروش یا خیاطی رایگان چادر برای اهالی این روستا‌ها توسط مربی خیاطی بعد از این همکاری داشته باشیم.

علی آبادی خاطرنشان کرد: این گروه جهادی هر هفته یا دو هفته یکبار نیز اردوی جهادی داشته و در روستا‌های شهرستان بیرجند فعالیت دارد؛ فعالیت این گروه جهادی محدود به ایام تابستان یا عید نوروز نیست.

وی با بیان اینکه حضور گروه جهادی در روستا‌ها خروجی‌های بسیار خوبی داشته و دارد، افزود: حضور گروه جهادی در روستا‌ها محدود به انجام فعالیت‌های خودشان به تنهایی نیست بلکه در بحث مشکلات روستا‌ها اگر مشکل و نیاز باشد بررسی و به مسئولان مربوطه ارجاع داده میشود که در این راستا در بحث اینترنت تلفن همراه، برق و گیرنده‌های دیجیتال در برخی روستا‌ها که مشکل داشت موضوع را به مسئولان منعکس و خوشبختانه برطرف شده است.

مسئول گروه جهادی شهید کدخدایی عنوان کرد: حضور در رزمایش جهاد مقدس شهرستان فردوس تجربه بسیار خوبی بود چراکه طی کوتاه‌ترین زمان فعالیت‌های خوبی داشته و خدمات زیادی ارائه دادیم.

علی آبادی هدف از حضور در گروه جهادی را خودسازی عنوان کرد و گفت: فعالیت‌های جهادی برکات زیادی دارد که از نظر روحی و معنوی بسیار با ارزش است.

وی به حضور مقام معظم رهبری سال ۴۷ در فردوس اشاره و بیان کرد: بیان این اقدام و آگاه شدن مردم و گروه‌های جهادی تازه شکل گرفته بسیار ارزشمند است و اینکه اجلاسیه ملی جهادگران قرار است در فردوس برگزار شود فرصت بسیار خوبی برای استان، جهادگران و گروه‌های جهادی جهت معرفی ظرفیت و توانایی‌های آنان است.



انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار