خبرهای داغ:

تأمین آب پایدار برای شاهرود پیگیری می‌شود/رشد ۱۰ برابری پروژه‌های هفته دولت شاهرود

شاهرود_فرماندار شهرستان شاهرود گفت: تأمین آب پایدار یکی از مطالبات به‌حق مردم شهرستان است که پیگیری‌های لازم در این خصوص صورت خواهد گرفت.
کد خبر: ۹۴۵۳۸۶۵
|
۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷

تأمین آب پایدار برای شاهرود پیگیری می‌شود/رشد ۱۰ برابری پروژه‌های هفته دولت شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج، ابوطالب جلالی، صبح امروز در جلسه شورای اداری و آیین هم‌زمان افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان شاهرود با حضور استاندار سمنان، امام جمعه و مسؤولان شاهرود در سالن اجتماعات پورسینای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود، فرارسیدن هفته دولت و همچنین یاد و خاطره شهدای دولت، شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشت.
او بیان کرد: از برکت سفر رئیس‌جمهوری به استان سمنان، اعتبارات قابل‌توجهی برای شهرستان شاهرود در نظر گرفته شد و تخصیص یافت و این مهم ما را در خدمت‌رسانی بهتر و تسریع در پیشرفت پروژه‌ها یاری رساند.
فرماندار شهرستان شاهرود ادامه داد: تأمین آب پایدار یکی از مطالبات به‌حق مردم شهرستان است که پیگیری‌های لازم در این خصوص صورت خواهد گرفت.
جلالی گفت: فرودگاه شاهرود، پروژه عظیم و اثرگذاری در شاخص‌های توسعه شهرستان بوده و نیاز است تا با برقراری پرواز‌های مستمر، پویا و فعال باشد.
او بیان کرد: در هفته دولت سال جاری در شهرستان شاهرود، بالغ بر یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی و اقتصادی افتتاح یا عملیات اجرایی آن‌ها آغاز خواهد شد که نسبت به سال گذشته بیش از ۱۰ برابر رشد داشته است.
فرماندار شهرستان شاهرود ادامه داد: در بحث اجرای طرح نهضت ملی مسکن نیز وضعیت شهرستان مطلوب است و دستگاه‌های متولی امر در حال پیگیری امور هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها