ساری-فرمانده سپاه کربلا گفت: مجموعه سپاه با بهره گیری از ظرفیت بی انتهای بسیج، همه تلاش خود را برای کمک به دولت و بکارگیری خدمت صادقانه و بی منت بکار گرفته است.
کد خبر: ۹۴۵۳۹۲۰
|
۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران به مناسبت هفته گرامیداشت دولت، یادواره شهدای کارمند استان مازندران با حضور استاندار، فرمانده سپاه کربلا و جمعی از مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی ظهر امروز در سالن اجتماعات غدیر ستاد سپاه استان برگزار شد.

سردار سیاوش مسلمی در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار بسیج در ساری، ضمن گرامیداشت هفته دولت گفت: این مراسم به منظور  تجلیل از کارمندان و پرسنلی که  در عملکرد یک ساله خود راه و روش‌های الگو‌های برتر همچون شهید رجایی و شهید باهنر را در خدمتگزاری به مردم بکار گرفتند و  عدالت امیرالمومنین (علیه السلام) را سرلوحه کار خود قرار دادند، برگزار شد.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اینکه کارمندان برتر  الگو برای ادارات خود هستند، افزود:با توجه به اینکه کمک به دولت از جمله ماموریت‌های سپاه است ، مجموعه سپاه با بهره گیری از ظرفیت بی انتهای بسیج، همه تلاش خود را برای کمک به دولت و  بکارگیری خدمت صادقانه و بی منت بکار گرفته است.


سردار مسلمی با تصریح براینکه دشمنان در تلاش برای القای ناامیدی در جامعه هستند، ادامه داد: برای مردمی که همواره پای نظام و انقلاب هستند، باید خدماتی در شان و جایگاه آنان ارائه کرد.

فرمانده سپاه کربلا در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این مطلب که هفته دولت بهانه‌ای برای برجسته سازی کمک مجموعه سپاه و بسیج به دولت است، اضافه کرد: ما از تمام ظرفیت‌های سپاه در بخش‌های مختلف، برای کمک به دولت بهره می‌گیریم تا دولت بتواند در مسیر خدمت رسانی به مردم به نحوه احسن انجام وظیفه کند.

سردار مسلمی تاکید کرد: با هم افزایی، تعامل و کمک به دولت می‌توانیم مشکلات مردم را برطرف کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها