ساری-سردار مسلمی با تصریح بر اینکه آمریکایی‌ها در منطقه غرب آسیا ذلیل و تحقیر شدند، اضافه کرد: امروز فشار‌هایی که بر ایران اسلامی از طرف دشمن وارد می‌شود، بخاطر قدرتمندشدن انقلاب است.
کد خبر: ۹۴۵۳۹۲۴
|
۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۸

خبر

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران به مناسبت هفته گرامیداشت دولت، یادواره شهدای کارمند استان مازندران با حضور استاندار، فرمانده سپاه کربلا و جمعی از مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی ظهر امروز در سالن اجتماعات غدیر ستاد سپاه استان برگزار شد.

خبر

سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا در این مراسم ، ضمن گرامیداشت هفته دولت با اشاره به اینکه ما مرهون خون شهدا هستیم، گفت: شهید مدافع حرم محمد امین کریمیان در وصیت نامه اش به ولایت فقیه تاکید کرد و گفته، «که من در روز قیامت یقه همه کسانی که پشت به ولایت فقیه کنند را میگیرم.»

فرمانده سپاه کربلا ایران اسلامی با تاکید بر اینکه ایران اسلامی هرچه قدرتمند می شود تهاجم استکبار و ایادی آن بر انقلاب بیشتر می شود، افزود:دشمن همه تلاش خود را در عرصه های مختلف برای ضربه زدن  ایران اسلامی به کار گرفت و وقتی هم موفق نمی شود با انواع ترفندهای نفوذ و استحاله در صدد است تا انقلاب را به تسلیم وادار کند.

خبر

سردار مسلمی در ادامه با اشاره به اینکه دشمنان مشکلاتی را برای کشور بوجود آوردند، اضافه کرد:کشورهای منطقه اقتدار ایران اسلامی را به چشم خود دیدند.

فرمانده سپاه کربلا به نقش پرقدرت ایران در معادلات منطقه ای پرداخت و افزود:قدرت و اقتدار ایران اسلامی روز به روز بیشتر می شود و دشمن هم از این قدرت احساس خطر می کند.

خبر

سردار مسلمی با تصریح بر اینکه آمریکایی‌ها در منطقه غرب آسیا ذلیل و تحقیر شدند، اضافه کرد: امروز فشار‌هایی که بر ایران اسلامی از طرف دشمن وارد می‌شود، بخاطر قدرتمندشدن انقلاب است.

فرمانده سپاه کربلا در ادامه سخنان خود با تصریح بر اینکه مجموعه سپاه با بهره گیری از ظرفیت بسیج تمام توان خود را برای کمک به دولت بکار گرفته است، خاطرنشان کرد: سپاه برای تقویت دولت از ظرفیت‌های خود استفاده می‌کند.

هرچه ایران قدرتمند‌تر شد تهاجم استکبار هم بیشتر می‌شود
سردار مسلمی با بیان این مطلب که دولت اگر قوی و جهادی باشد، مشکلات مردم برطرف می شود، افزود: دولت شهید رجایی ۲۸ روز بیشتر عمر نکرد، اما وجه برجسته‌ای داشت که در تاریخ ماندگار شد و دلیل این ماندگاری که به عنوان دولت شاخص تراز انقلاب معرفی شده است، ساده زیستی، خدمت بی منت و صادقانه به مردم است.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه رفتار و منش و اخلاص شهید رجایی رمز ماندگاری این شهیدعزیز است، گفت:امروز مردم چنین مسئولانی همچون شهید رجایی می خواهند که عمل و رفتار جهادی داشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها