برگزاری همایش تجلیل از کارمندان نمونه بسیجی در بوشهر

همایش روز بسیج کارمندان و تجلیل از کارمندان نمونه بسیجی استان بوشهر با حضور جمعی از مدیران کل و کارمندان دستگاه‌های اجرایی این استان در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۵۴۰۰۷
|
۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۸

برگزاری همایش تجلیل از کارمندان نمونه بسیجی در بوشهر

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان بوشهر در ابتدای این همایش یاد و خاطره شهیدان رجایی، باهنر و ۸۵ شهید کارمند استان بوشهر را گرامی داشت و گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با جهاد شهدا در سیر فرآیندسازی و تمدن‌سازی اسلامی می‌باشد که لازم است به همین منظور تمام ظرفیت‌ها و توان خود را به کار بگیریم تا یاری گر کشور در رسیدن به این اهداف متعالی باشیم.

عبدالله اسکندری به ملاک‌های کارمند نمونه بسیجی اشاره و اظهار کرد: پاکدستی، سلامت اداری، تعهد، کارآمدی و توانمندی از ویژگی‌های یک کارمند نمونه محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: شعار امسال هفته بسیج کارمندان، نقش آفرینی بسیج ادارات و کارمندان برای کمک به تحقق دولت اسلامی است که بر همین اساس لازم است همه مسئولین اجرایی تمام ظرفیت، توان و خرد خود را به کار بگیرند تا کشور به اهداف متعالی خود برسد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر با اشاره به خصوصیات کارمند انقلابی اظهار کرد: کارمند انقلابی ادامه دهنده راه شهیدان می‌باشد و اگر برای خدا کار کند قطعا پاداش کارش را می‌بینند و یادش برای آیندگان ماندگار می‌شود.

دکتر اکبر پورات با توجه به نقش بسیج ادارات و کارمندان گفت: سازمان بسیج ادارات و کارمندان لازم است داشتن روحیه بسیجی و جهادی را در بین کارمندان گسترش دهد و ادارات را از نظر فرهنگی، سیاسی و اجتماعی تقویت کند تا مردم نتیجه بهتری از ادارات کسب کنند.

در این همایش از جمعی از خانواده شهدای کارمند و کارمندان نمونه بسیجی تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار