جلسه بررسی عرصه های نقش آفرین به همت حوزه مقاومت خواهران سرخه برگزار شد

جلسه بررسی عرصه های نقش آفرین، پالایش و به روز رسانی حلقه های صالحین پایگاه های مقاومت به همت حوزه مقاومت کوثر سرخه در پایگاه ها برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۵۴۰۷۱
|
۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ جلسه بررسی عرصه های نقش آفرین، پالایش و به روز رسانی حلقه های صالحین پایگاه های مقاومت و هم اندیشی جهت برطرف شدن برخی موانع و مشکلات در ارتقای پایگاه مقاومت با حضور  مریم آزمون فرمانده حوزه مقاومت کوثر و جمعی دیگر از مسئولان در پایگاه های مقاومت بسیج حضرت آسیه (س)، حضرت فاطمه زهرا( س) و حضرت زینب( س) سرخه برگزار شد.

در این جلسات فرماندهان پایگاه، مسئولین تعلیم تربیت و مسئولین سرمایه انسانی بسیج پایگاه ها حضور داشته و مسائل بررسی حلقه های صالحین و واقعی سازی لیست سامانه ناب، اصلاح و به روز رسانی عرصه های نقش آفرین پایگاه جهت ثبت در سامانه ناب و ارسال لیست گروه ها و افراد بسیجی که در عرصه ها حضور نداشتند، بررسی و مطرح شد.

همچنین دعوت از بسیجیان که عضو پایگاه هستند ولی عرصه ای را انتخاب نکردند، ارسال لیست همه سرگروه های عرصه نقش آفرين به تعلیم تربیت پایگاه جهت حضور در مجمع سرگروه های صالحین پایگاه و تشکیل و تقویت گروه های صالحین کودک و نوجوان و جوان پایگاه های مقاومت ار دیگر محورهای مورد بررسی در این جلسات بوده است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار