همزمان در هفته دولت:

کلنگ‌زنی آغاز عملیات آماده‌سازی سایت ۳۲ هکتاری نهضت ملی مسکن در کاشمر/ ۳ هزار واحد مسکونی ساخته می‌شود

عملیات اجرایی آماده‌سازی سایت ۳۲ هکتاری نهضت ملی مسکن و ساخت ۱۵۶ واحد مسکونی در شهر کاشمر همزمان با پنجمین روز هفته دولت با حضور استاندار خراسان رضوی آغاز شد.
کد خبر: ۹۴۵۴۱۲۳
|
۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضویدر کاشمر؛ امیر دائی صراف، فرماندار کاشمر در آئین کلنگ زنی عملیات آماده سازی مجموعه ۳۲ هکتاری نهضت ملی مسکن در این شهرستان که با حضور استاندار خراسان رضوی برگزار شد، اظهار داشت: مجموعه ۳۲ هکتاری یکی از مصوبات سفر استاندار به کاشمر بود که از مجموعه دستگاه های مختلف اخذ و در اختیار نهضت ملی مسکن قرار گرفت.


وی با بیان اینکه در این مجموعه حدود ۳ هزار واحد مسکونی ساخته و تحویل متقاضیان خواهد شد، خاطرنشان کرد: یک مجموعه ۱۵۶ واحدی دیگر هم در محله ۱۴ معصوم ساخته خواهد شد که پروانه ساختمانی این واحدها اخذ شده و ساخت آن را مردم برعهده دارند.


فرماندار کاشمر با تاکید بر اینکه کارگزار ساخت نهضت ملی مسکن در مجموعه ۳۲ هکتاری و ۱۷۶ واحدی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و مجموعه بسیج سازندگی است، تصریح کرد: امیدواریم در اسرع وقت آماده سازی زمین انجام شود و بتوانیم عملیات ساخت ۳ هزار واحد مسکونی را در این سایت ۳۲ هکتاری آغاز کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار