جانشین فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر از تأمین ۶ میلیارد ریال دارو ویژه موکب‌های بهداشتی و درمانی اربعین حسینی این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۵۴۱۷۷
|
۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار عبدالرضا دشتی اظهار کرد: امسال به همت مردم استان بوشهر 94 موکب ویژه اربعین حسینی در ایران و عراق برپا می‌شود.

وی تصریح کرد: سازمان بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی و هلال احمر استان اقدام به برپایی 6 موکب بهداشتی و درمانی ویژه زائرین اربعین حسینی کند.

جانشین فرمانده سپاه استان بوشهر افزود: یکی از موکب‌های بهداشتی و درمانی استان بوشهر در نجف اشرف، سه تا در کربلا و دو تا نیز در جاده نجف به کربلا- محل پیاده‌روی زائرین اربعین حسینی- در محل عمودهای 736 و 912 برپا می‌شود.

تأمین 6 میلیارد ریال دارو ویژه موکب‌های درمانی اربعین

تأمین ۶ میلیارد ریال دارو ویژه موکب‌های درمانی اربعین

این مقام مسئول اضافه کرد: 116 نفر از کارکنان درمانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان بوشهر شامل 31 پزشک و 85 پرستار در این موکب‌ها به ارائه خدمت به زائرین اربعین حسینی می‌پردازند.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام از تأمین 6 میلیارد ریال دارو ویژه موکب‌های درمانی اربعین حسینی خبر داد و گفت: این داروها با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی، جمعیت هلال احمر، سازمان بسیج جامعه پزشکی، داروخانه‌ها و خیرین تأمین شده است.

سردار دشتی اضافه کرد: موکب‌های بهداشتی و درمانی استان بوشهر از 10 شهریور ماه به ارائه خدمات به زائرین اربعین حسینی می‌پردازند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات