تعالی سازی سازمانی مهم ترین هدف اجرای جشنواره مالک اشتر است

دبیر اشراف نمایندگی ولی فقیه در سپاه گفت: اخلاص تقوا، ایمان به خدا، کار جهادی، کار شبانه روزی و تلاش مداوم ولفه ها و شاخص هایی که مد نظر مدیریت انقلابی و اسلامی است.
کد خبر: ۹۴۵۴۳۲۶
|
۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۶
به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سرهنگ پاسدار شیاسی، دبیر اشراف نمایندگی ولی فقیه در سپاه در جشنواره مالک اشتر حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه سلمان که در حسینیه عاشقان ثارالله برگزار شد،
ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدا به ویژه شهیدان رجایی و باهنر شهدای دولت و شهدای استان سیستان و بلوچستان از شهدا به عنوان سرمایه های معنوی انقلاب و گنج های عظیم جامعه و از مردم استان سیستان و بلوچستان به عنوان مردم غیور و صبور نام برد و گفت: مقام معظم رهبری(حفظه الله)در خصوص مردم استان مطالب ارزشمندی مطرح فرموده‌اند.
 
وی ادامه داد: حضرت آقا در دیدار با نیروهای نظامی و انتظامی سیستان وبلوچستان در سال ۸۱ فرمودند: دراین مجموعه خدمتگزاران صدیق، زحمتکش و شجاع کار می کنند از لحاظ احساس درونی هیچ چیز برای آنهابه این اندازه ایجاد رضایت نیست که احساس کنند که قوای جسمانی و فکری آنها در این استان در راه خدمت به رضای الهی است.
 
شیاسی با بیان این مطلب که عمل حسنه در استان سیستان و بلوچستان به طور مضاعف محسوب می‌شود و این یک افتخار برای سیستان و بلوچستان است، ادامه داد: جذاب بودن سیستان و بلوچستان ناشی از چند عامل است که عامل اول آن حضور شخص حضرت آقا در سیستان و بلوچستان است.
 
 دبیر اشراف نمایندگی ولی فقیه در سپاه با اشاره به این فرموده مقام معظم رهبری که فرمودند: مردم بلوچ مردم صمیمی وخونگرم هستند و از این لحاظ گذشته از این که از همه اقوام ایرانی کم نظیر هستند گذشته تاریخی استان نیز از لحاظ تاریخی گذشته ای فوق‌العاده برجسته و درخشان است.
 
این مسئول تصریح کرد: استان سیستان و بلوچستان مظهر شعار وحدت اسلامی است و شیعه و سنی در کنار یکدیگر زندگی می کنند وپایتخت وحدت است مردم سیستان و بلوچستان به وضوح به انقلاب اسلامی محبت دارند.
 
سرهنگ شیاسی با تاکید بر این که آیت الله امام خامنه ای(مدظله العالی) گفته اند دل های گرم و محبت مردم سیستان و بلوچستان جرئت امید را به من بخشیده است ، افزود: مردم سیستان و بلوچستان به وضوح برای انقلاب اسلامی خدمت می کنند و شخص رهبر با نگاه ویژه خود به این استان هر آنچه را که حافظ تقویت سیستان و بلوچستان از نظر زیرساختی و فرهنگی _اجتماعی را رهبر معظم انقلاب پذیرفته و از آنها حمایت کرده است.
 
وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب یکی از برجستگی های مهم این استان را ایمان عمیق اسلامی مردم چه سنی و چه شیعه دانسته است و این افتخاری است برای استان سیستان و بلوچستان وبرای ما سرمایه ارزشمندی است.
 
شیاسی بیان کرد: تعامل و هم افزایی بسیار زیبایی در سطح نمایندگی در سیستان و بلوچستان است که همه یکپارچه، یک دست با وحدت ماموریت سپاه را انجام می دهند انتظارات و تدابیر فرمانده سپاه جهادی شبانه روزی پیگیری می‌کنند و این محبت بزرگ است.

وی ضمن تقدیر و تشکر از دست اندرکاران و همکاران در مجموعه جشنواره مالک اشتر، توسعه فرهنگ شایسته‌سالاری، ایجاد رقابت سازنده، شناسایی سازمان ها و رده های موفق تر الگو نمایی آنها برای ایجاد رشد و حرکت سازمان‌های دیگر را  از مهمترین اهداف برگزاری جشنواره مالک اشتر در سیستان و بلوچستان دانست.
 
 دبیر اشراف نمایندگی ولی فقیه در سپاه یکی از افتخارات ما این است که این جشنواره مورد تایید رهبر معظم انقلاب دانست و بیان کرد: رهبر این جشنواره را مطالبه می کند و مهمترین هدفی که ستاد کل ابلاغ کرده است بحث تعالی سازمانی است.
 
این مقام مسئول ادامه داد: هدف مهم دیگری را که ستاد کل برای این جشنواره تعریف کرده است تحول نهادی است که واقعاً تحول نهادی یکی از محورهای مهم موفقیت است که باید بستر آن فراهم شود.
 
وی در ادامه افزود: نوآوری و شکوفایی  در راستای بهبود مدیریت عملکرد و مدیریت اطلاع رسانی است که در این استان به لطف خدا همه دست به دست هم داده‌اند و این موارد به خوبی در حال انجام است.
 
این مقام مسئول بیان کرد: جشنواره ما مبتنی بر ارزیابی عملکرد سازمان است نه عملکرد سازمانی در قالب مولف شاخصه و سنجه، استاندارد و تعریف شده عملکرد همکاران را ارزیابی می‌کند این در مرکزیت به ۴۷ هزار تبدیل شده و این فرآیند باید انجام شود چون هم ارزیابی عملکرد اشراف مورد تایید حضرت آقا است و در سند راهبردی انقلاب مشخص شده است و هم برگزاری جشنواره ما به طور قاطع نمی‌توانیم بگوییم که کار ما بری از نقص است تنها خداوند است که ارزیابی دقیق و بی نقص را می تواند داشته باشد.
 
سرهنگ پاسدار شیاسی تصریح کرد: باید تلاش کنیم تمام این موارد ارزیابی را به روز کنیم برخی از مولفه ها را ما نمی‌توانیم ارزیابی کنیم اگر بخواهیم بدانیم اخلاص کدام یک از پاسداران بالاتر است نمی توانیم بفهمیم که اخلاص چه کس بالاتر از یک فرد دیگر است.

وی ادامه داد : اجر و پاداش واقعی پاسداران را خود خداوند عنایت می کند در یک فرایند سازمانی شاید بتوان تجلیل کرده و سازمان را به عنوان برتر معرفی کرد.
 
شیاسی اذعان داشت: تمام مولفه ها و شاخص هایی که مد نظر مدیریت انقلابی و اسلامی است اخلاص تقوا ایمان به خدا کار جهادی کار شبانه روزی وتلاش مداوم است.

وی در انتها افزود : همه در مجموعه نمایندگی موفق هستند و مسیر رو به رشد و پیشرفت را دارند باید در جشنواره‌های مالک اشتر به سمت خروجی به سمت نتیجه برویم چرا که بحث اثربخشی در کار به کرات مورد تاکید بوده و هست.
ارسال نظرات
آخرین اخبار