مباحث اعتقادی نقطه‌ی قوت ملت ایران در برابر دشمنان بوده است

سردار شفائی گفت: پاسداران و بسیجیان امروز باید با تکیه به قله اعتقادات خوب بندگی خداوند را مرور کنند چرا که ولایت‌مداری در سایه این بندگی است قطعاً و یقیناً اخلاص و صداقت ما رمز ماندگاری مان خواهد بود.
کد خبر: ۹۴۵۴۳۳۲
|
۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۴

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سردار احمد شفائی، فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در جشنواره مالک اشتر حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه سلمان که در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان برگزار شد گفت: ما تحت هیچ شرایطی نباید فراموش کنیم که کجا هستیم و موقعیت مان را باید پیوسته در اذهان خود مرور کنیم .

وی در ادامه تصریح کرد: در استانی زندگی می کنیم که علی رغم همه ویژگی‌های منحصر به فرد و وضعیت ها و موقعیت های ارزشمند آن همواره و در هر لحظه مورد طمع آنی و جدید دشمنان هستیم.

سردار شفائی با این تعبیر که دشمنان خبیث و حیله گر این مرزو بوم خیمه بر نابودی انقلاب اسلامی زده اند اذعان داشت: ما همواره باید نسبت به اهداف بدخواهان و دشمنان انقلاب هوشیار باشیم چنان که
به فضل الهی و مجاهدت همه جان برکفان این خطه شاهد موفقیت های بیشماری از اولین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز در لباس مدافع انقلاب اسلامی در عرصه ایثار و فداکاری بوده ایم.

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداءو بزرگداشت مقام شامخ مدافعین این سرزمین تصریح کرد: پاسداران در دفاع از انقلاب در این سرزمین همچنان مشغول فعالیت و خدمت گذاری هستند.

وی با تاکید براین که که نقطه ی قوت ما در این بازه زمانی ۴۳ سال در مقابل هجمه‌های سنگین و پیوسته دشمن مباحث اعتقادی بوده است ادامه داد: اگر این مباحث نبود اگر این قوت و اقتدار در این عرصه نبود شک نکنیم خواسته های ما جامه عمل نمی پوشید .

این مسئول با اظهار امیدواری مبنی برسعی و تلاش در جهت برآورده شدن خواسته های نظام و انقلاب تصریح کرد: دشمن امروز با آهنگ گذشته در حال حرکت نیست امروز و فردا دشمن بنا نیست به شیوه های گذشته در مقابل ما طراحی فتنه کند و وضعیتی که امروز دشمن مدنظرش است در حوزه پاسداران انقلاب اسلامی به شیوه های دهه ۶۰، ۷۰، ۸۰ و ۹۰ نیست.

سردار شفائی تصریح کرد: دشمن به دنبال بهره مندی از تمام ظرفیت‌ها از تجربه و شواهد جنگ است، جنگ ترکیبی میدان عملش ذهن و قلب مردم عزیز به ویژه پاسداران انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره بر این نکته که نقش پاسداران یک نقش محوری است وجایگاه حوزه نمایندگی ولی فقیه در منطقه به تعبیر مقام معظم رهبری(مدظله العالی ) "تنگه احد شرایط استثنایی است"اذعان داشت: به فضل الهی و حضور و متولیان هر روز که از عمر انقلاب میگذرد از لحاظ تجهیز و آموزش قوی تر شده و می شود .

وی تکیه گاه همه مسئولان و متولیان و فرماندهان را قله اعتقادات دانست و گفت: اگر ما در سطح تجهیز برسیم به حد قانعی در حوزه آموزش بهترین آموزش ها را به افراد منتقل خواهیم کرد.

وی در ادامه افزود: سپاه استان در این راستا ره آوردها و ماموریت های متعددی دارد ، یکی از ماموریت‌های جشنواره است و دیگری ایجاد امنیت است که حاصل و نشات گرفته از همین نقطه قوت یعنی اعتقادات است .

سردار شفائی تصریح کرد: پاسداران و بسیجیان امروز باید با تکیه به قله اعتقادات خوب بندگی خداوند را مرور کنند چرا که ولایت‌مداری در سایه این بندگی است قطعاً و یقیناً اخلاص و صداقت ما رمز ماندگاری مان خواهد بود و سکان دار و فرمان این موضوع به دست پاسداران است.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در ادامه افزود: هیئت مذهبی و هیئت حسینی هیئتی است که فداکارانی را تربیت کند که فداکارانه از امام حسین علیه السلام دفاع کنند.

این مقام مسئول تصریح کرد: مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که رسالت عظیم حفاظت از انقلاب اسلامی را بر عهده دارند زمانی می‌تواند رسالت خود را به شایستگی ایفا کند، که از پاسداری خوب پاسداری کردن و توجه به اعتقادات و تحت الامر فرمان ولی امر مسلمین را سرلوحه فعالیتهای خود قرار دهد.

وی در ادامه افزود: پاسداران رنج و سختی و مشقت را برخورد تحمیل می کنند و همواره در عرصه و میادین سخت حضور دارند و پیوسته مشغول اجرای برنامه های ارزشمندی هستند که به تبع آن امروز به مقامی در حوزه اشراف رسیده و این باعث افتخار است.

سردار شفائی در  پایان خاطر نشان کرد: دشمن دشمنی خود را دارد از دشمن نمی توان توقع داشت، به چیزی که ما مطالبه می کنیم عمل کند بلکه به دنبال اجرای برنامه‌های آلوده خود و فتنه و شبهه و تحریف است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار