خبرهای داغ:
گردان ۱۰۳ حضرت امام حسین)علیه السلام( برگزار کرد.
برگزاری واجرای کلاس سلاح کشی و کار با سلاح توسط مربیان مجرب گردان ۱۰۳ حضرت امام حسین)علیه السلام( با حضور نیروهای بسیجی و پایور این گردان در محل گردان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۴۵۴۴۱۱
|
۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی و تبلیغات لشکر ۱۴ امام حسین(علیه السلام)، برگزاری واجرای کلاس سلاح کشی و کار با سلاح توسط مربیان مجرب گردان ۱۰۳ حضرت امام حسین)علیه السلام( با حضور نیروهای بسیجی و پایور این گردان در محل گردان برگزار گردید.

فرمانده گردان ۱۰۳ امام حسین(علیه السلام) گفت: به منظور آشنایی هرچه بیشتر با تکنیک های استفاده از سلاح و همچنین مهارتهای سلاح کشی و مهارتهای تیر اندازی، کلاس سلاح کشی در مجموعه شهید قوچانی با حضور مربیان مجرب در محل گردان  توسط رزمندگان گردان ۱۰۳ حضرت امام حسین(علیه السلام) برگزار شد.

وی افزود: در این برنامه آموزشی که با حضور بسیجیان گردان در مجموعه شهید قوچانی برگزار گردید از اساتید مجرب از دانشگاه حضرت امیرالمومنین(علیه السلام) در این زمینه استفاده شد، ضمن اینکه این کلاس با استقبال پرشور زیادی از بسیجیان گردان۱۰۳ امام حسین(علیه السلام) رو به رو شد و در پایان  نفرات برتر در این زمینه مورد تشویق قرار گرفتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها