خبرهای داغ:
راوی هشت سال دفاع مقدس؛

شهادت بالاترین پاداش و مزد جهاد فی سبیل الله است

آقای اسماعیلی، رزمنده و راوی هشت سال دفاع مقدس در یادواره شهید مدافع حرم روح الله کافی زاده، ضمن خوشحالی از اجرای برنامه شهدایی منزل به منزل با شهدای مدافع حرم اظهار داشت : شهادت بالاترین پاداش و مزد جهاد فی سبیل الله است.
کد خبر: ۹۴۵۴۴۷۳
|
۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد، آقای اسماعیلی گفت، شهادت بالاترین پاداش و مزد جهاد فی سبیل الله است. شهادت همیشه با ارزش است و فداکاری در راه خدا همیشه کاری عظیم و ارجمند است. شهدا علاوه بر مقامات رفیع معنوی ،مشعل دار پیروزی و آزادی و استقلال ملت هستند، اگر خدای متعال این دعا را از کسی قبول کند که مرگ او را در شهادت قرار دهد بزرگترین امتیاز را به یک انسان داده است .
وی افزود: جوانانی که در دفاع از حرم اهل بیت به سوریه و عراق اعزام می‌شدند، جوانانی بودند که واقعا هم از لحاظ کارایی و تعهد و هم از لحاظ تقید و اخلاص انتخاب شده بودند.
وی عنوان کرد: امروز فرصتی است که همه با شهدا تجدید پیمان کنیم و در برابر صبر و گذشت خانواده هایشان سر تکریم فرود آوریم. ما مدیون همه این جوانان هستیم زیرا آنان از همه چیز خود گذشتند. این آرامش و امنیت که داریم مرهون خون این شهداست و اگر این جوانان نبودند داعش را الان در عمق خاک ایران داشتیم.
راوی دفاع مقدس بیان داشت :انشاالله همه دست در دست هم بدهیم تا همراه با رهبر حکیم و دولت انقلابی خون این شهدا را پاس بداریم و کم کم رونق و امید را به کشورمان بازگردانیم .
این برنامه شهدایی به یاد شهید مدافع حرم روح الله کافی زاده وبه همت حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی امام جواد علیه السلام ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نجف آباد برگزار گردید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار